Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte eg skulle bestille time hos ein tattovør i Sogndal snart, og tenkte eg skulle ha Pink Floyd logoen (prismet med lyset som blir reflektert i regnbogen sine farger).

 

Er det nokon som har erfaringar om disse? http://www.midgardsormen.no/index.php

 

Ynskjer også tips om det er noko spesielt eg bør tenkje på sidan det er fargetattovering, og generelle tips om etterbehandling.

 

På forhand takk! :)

Lenke til kommentar

Ang. fordomsdiskusjonen: Det er ikke fordi jeg tror folk med tribals i trynet eller hvor som helst på kroppen er kjipe mennesker at jeg ikke liker det, det er fordi det er helt uhorvelig stygt, kjipt og uoriginalt.

 

Dersom jeg møter noen med tribal/kinategn/drittatovering så tenker jeg ikke "fytte, denne typen her må virkelig være en jævla idiot som jeg absolutt ikke liker og som garantert kjøper åtte kasser tuborg i måneden", jeg tenker "hvorfor i alle dager velger denne personen å skamfere kroppen sin på denne måten?". En tatovering kan si noe om en person, men i de aller fleste tilfeller sier personen mest om personen.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
xBoffen

 

Problemet ditt er at du er altfor generaliserende! Tenk om du faktisk kommer over en ansiktstatovering som du synes er fin og/eller kul? At du ikke har opplevd noen så langt betyr ikke at de ikke finnes. ;)

Hvis man først synes at alle ansiktstatoveringer så langt er stygge (noe jeg gjør) så blir det litt tåpelig å hente frem "tenk om?"-argumentet jenter bruker når jeg forklarer at horoskop er tull. Man trenger ikke "tenke om" alle muligheter, spesielt ikke de usannsynlige.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke bare jenter som iblant sier "tenk om" og selvom man sål langt ikke har funnet ansiktstatoveringer man synes er fine så betyr ikke det at de ikke finnes! Maoriene feks. har gjort ansiktstatoveringer til en ren kunst og hos dem er det en selvfølge med ansiktstatoveringer. Det finnes også svært mange andre som har gjort store kunstverker utav ansiktstatoveringer. kan jo se hva jeg finner på nettet i løpet av dagen når jeg har tid hvis du vil.

 

Forøvrig så har horoskoper ingen ting med dette å gjøe så dropp å dra billig overtro inn i dette!

Lenke til kommentar
Tatt nytt hull i øre nå- Det er "inni" øret og så snart det er grodd skikkelig skal jeg ha noen ganske lange pigger der. Har også fått bestilt ime til scarification. Skal under skalpellen til Fredag! :D

 

Bra! Jeg fikk lyst på ett arr selv etter jeg snakket med en eller annen fra Leading Light. Post bildet når det er ferskt da.... Hvilke studio skal du bruke

Lenke til kommentar
Tenkte eg skulle bestille time hos ein tattovør i Sogndal snart, og tenkte eg skulle ha Pink Floyd logoen (prismet med lyset som blir reflektert i regnbogen sine farger).

 

Er det nokon som har erfaringar om disse? http://www.midgardsormen.no/index.php

 

Ynskjer også tips om det er noko spesielt eg bør tenkje på sidan det er fargetattovering, og generelle tips om etterbehandling.

 

På forhand takk! :)

Hadde satt pris på litt tilbakemelding på dette, da eg skal bestille time i morgon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...