Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

En morsom kommentar nå og da, noe vi ikke er alene om!

What? Dere er jo strengt tatt ansvarlige for to tredjedeler av alt innholdet i tråden?

 

Nei, det er vi ikke. Ikke på langt nær faktisk selvom vi har skrevet mye på de siste sidene. Er du interessert i å bla gjennom hele tråden kan du jo se hvem som har skrevet mest som ikke er direkte diskusjonsinnhold. Det kommer hverken til å være Amanita eller meg du finner mest av.

 

On topic: http://farm1.static.flickr.com/25/50976840_8611895de3.jpg

 

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå står det virkelig at TattooHarald pensjonerer seg! :( Hva skal folk gjøre med tatoveringsplanene sine nå? :cry:

 

Verden har mistet en Michelangelo :) noen må nesten spørre om han kan sende alle bildene til oss. Savner å se på bildene han hadde inne på siden sin, desverre har han tatt bort noen av de "beste" bildene hans :(

Lenke til kommentar
Btw, jeg kom over noe som satte i gang lattermusklene. En jeg gikk i klasse med har begynt å hjemmetatovere. Jeg satt å kikket på bloggen hans og kom over google-adds som lå der..

 

tihi.png

 

Nå har jeg fått tilsendt en del bilder ( de beste ) fra denne fyren, og det er fullstendig latterlig. Blir nye helten dette her. PM meg om dere vil se. Vil ikke legge ut i tråden.

Lenke til kommentar
En morsom kommentar nå og da, noe vi ikke er alene om!

What? Dere er jo strengt tatt ansvarlige for to tredjedeler av alt innholdet i tråden?

 

Har for fa.. fått det med meg og jeg har sagt sorry, skal jeg krype også?

Når jeg sier sorry så betyr det også at det er stopp på det.

Greit at både 1 og 2 stk. sier fra, men trenger ikke og få det inn med te-skje.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Xboffen: Han ene nekter og ta fe`er :!:

enig i det du sa over, man kan hate et motiv samme hvor bra utført det er:)

Har hørt om kjente tattovører som vil det skal være custom på hver kunde og tribals osv. er nono.

Men de kan si nei siden de har nok kunder uansett:)

Personlig syns jeg det er helt greit at de ikke tar visse stiler.

 

Glimti: Som sagt den var bra utført, men syns personlig den kunne blitt gjort så mye mer med:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Apropos det; vil en seriøs og annerkjent tatovør si ja til å tatovere tribals/kinategn/andre stygge greier?

 

Har sett at gutta i Miami Ink har sagt nei til tribals flere ganger, men vet ikke hvorvidt de er en serie med nok etos.

 

Spørs hva de mener er stygge greier. ;) Tror det er større problem å finne tatovører som er villige til å tatovere digre hakekors og HEIL HITLER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...