Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. den tattisen med fiskene og skrifta etc. "Inant" er vel dialekt (typ trøndersk) for indre eller innen eller inn eller noe i den duren. Har hørt det på flere steder på Fosen-halvøya, samt noen steder sør og sørvest for Trondhjem.

 

Så la oss si han er fosning, kanskje fra den delen av Fosen som er mot Trondhjemsfjorden, og at han derfor har "inant" tatovert, og fiskene kan komme av at han er fisker, at steinbitene (eller hva det er) symboliserer noe for ham eller noe i den duren.

Typisk fosning m.a.o. :p

Lenke til kommentar

Blant annet ja:)

Finnes en god del andre stammer, spørs hvor vansklig man vil at turen skal bli:P

 

@psilocybe

Lurespørsmål, eller? Men det kan jo være far og datter el. datterdatter på bytur for alt jeg vet... Er de et par og har det greit med det så er det fint.

 

Det han sa der tipper jeg gjelder de som henter koner hjem til norge=)

Eller generelt liker unge små Thai-damer:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Den beste annalysen så langt Datasmurf. Men selvom det faktisk skulle være mulig å tyde motivet så er det fortsatt ikke til å nekte for at det ser ut som noe ræl.

Det har du rett i.

Mange er merkelig nok ikke spesielt kritiske når det kommer til noe de skal ha på huden. Og synes at det er kult selv når de er mye eldre. Ja ja.

Han som tatoverte meg på Steinkjer fortalte at det hadde kommet inn en fyr som ville ha en brødrister tatovert på overarma si, og en annen med en tegning av en skalle som så ut som var tegna av en unge i 4-5-årsalderen, da tatovøren ikke ville ta de, fordi han sa det ville være dårlig PR for ham selv og studioet hans (vet ikke om han spurte om han kunne shine de opp eller noe sånt), så gikk de visst til Harald og fikk gjort det. Ja ja :p

Lenke til kommentar
Hadde gjerne dratt helt til New Zealand for å se bla maoriene. Et fasinerende folk på flere måter, ikke bare pga tatoveringene:

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...7b/Hinepare.jpg

 

tenkte mer på en viss stamme i Amazonas når jeg sa det med hvor vansklig turen skulle ha vært=)

 

Men jeg hadde vært mer enn glad hadde jeg fått til en tur til New Zealand:)

Lenke til kommentar
Den beste annalysen så langt Datasmurf. Men selvom det faktisk skulle være mulig å tyde motivet så er det fortsatt ikke til å nekte for at det ser ut som noe ræl.

Det har du rett i.

Mange er merkelig nok ikke spesielt kritiske når det kommer til noe de skal ha på huden. Og synes at det er kult selv når de er mye eldre. Ja ja.

Han som tatoverte meg på Steinkjer fortalte at det hadde kommet inn en fyr som ville ha en brødrister tatovert på overarma si, og en annen med en tegning av en skalle som så ut som var tegna av en unge i 4-5-årsalderen, da tatovøren ikke ville ta de, fordi han sa det ville være dårlig PR for ham selv og studioet hans (vet ikke om han spurte om han kunne shine de opp eller noe sånt), så gikk de visst til Harald og fikk gjort det. Ja ja :p

 

Utrolig at folk ikke er mer kritiske ja! Skal innrømme at jeg ikke var så veldig kritisk med en gang selv, men etter å ha snakket litt med forskjellige studioer skjønte jeg at det lønnet seg å undersøke litt før jeg valgte studio Det var heldigvis allerede før jeg tok min første tatovering så da slapp jeg å måtte dekke den til.

 

tragisk med hvor mange som har opsøkt TattooHarald. Lurer på hva de skal gjøre om han gir seg og selger studioet. kansje TattooJo får nye kunder. :D

 

Hadde gjerne dratt helt til New Zealand for å se bla maoriene. Et fasinerende folk på flere måter, ikke bare pga tatoveringene:

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...7b/Hinepare.jpg

 

tenkte mer på en viss stamme i Amazonas når jeg sa det med hvor vansklig turen skulle ha vært=)

 

Men jeg hadde vært mer enn glad hadde jeg fått til en tur til New Zealand:)

 

Hvilken stamme? Har du noen bilder?

Lenke til kommentar

Egentlig ingen ting, men skal jeg tenke noe får det være at det er vansklig å fastsette andres alder. Folk kan både være eldre og yngre enn det man først tror.

 

Med da fordommer rundt alder går ut på noe annet enn fordommer piercing og tatovering og da ikke mint ansiktstatovering synes jeg ikke at det har spesielt mye i denne tråden å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...