Gå til innhold

– Et moderne Baldur's Gate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest så mye om dette spillet, men hvordan er combat systemet i forhold til f.eks. NWN2? Er det dice rolling ala D&D-konseptet? Om det er det skulle jeg ønske det var annerledes. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Terninger er jo fantastisk! Litt tilfeldigheter må til. Så vidt jeg kunne skjønne på artikkelen blir det ikke like mye terningkast i DAO som i NWN.

Flott at de tok seg tid til å svare på mange spørsmål, men synd de ikke fikk tid til mitt spørsmål om DRM.

Skrevet

Jeg håper, håper, håper dette blir bra. Jeg lover å være snill ut hele 2009 om dette blir like bra som det høres ut som :ermm:

Skrevet
Har ikke lest så mye om dette spillet, men hvordan er combat systemet i forhold til f.eks. NWN2? Er det dice rolling ala D&D-konseptet? Om det er det skulle jeg ønske det var annerledes. :/

Jeg håper på terninger. Det gjør det hele mer spennende, og gir litt mer dybde til combatsystemet.

Skrevet

Terninger er bra. Synes det hører med i en "spirituell oppfølger" til Baldurs Gate.

Har akkurat spilt meg gjennom Fallout 3 noe som var en høydare. Det var bare et problem, spillet var for kort! Og ja jeg har gjort sidequests... Synes forøvrig at Mass Effect også var litt i korteste laget. Får virkelig håpe dette varer litt lengre og at expansion packs kommer jevnt og trutt. At spillet skal bli dårlig regner jeg som totalt usannsynlig. Bioware=best game maker ppl evah. End of discussion.

Skrevet

Det høres definitivt spennende ut. Jeg er bare litt interessert i å finne ut hvilke raser de kjører, hva er forskjellene på disse rasene og de vi kjenner og elsker fra D&D. Man få vel bare vente i spenning...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...