Øystein.F. Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Professor Layton og hans trufaste assistent Luke får oppleve merkelege ting i ein mystisk liten by. Les mer
Gormers Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til å skaffe dette spillet, perfekt til romjula og perfekt til DS *sette på ønskeliste. Litt sykt at det har vært ute så lenge i utlandet.
Digitize Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Dette spillet ble jeg ferdig med i februar i år, snålt det kom hit såpass sent ja. Kan uansett bare anbefale Professor Layton, det er et av svært få kvalitets-spill til DS'en. Tror jeg leste et sted at 2'ern og 3'ern i serien også er ferdig og de jobber med oversettelse fra japansk til engelsk.
Rookie_NO Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Oppdaget det faktisk ikke før jeg leste om det i VG eller IT-avisen for noen dager siden. Har hatt det på DS'en i snart en uke og koser meg med spillet. Apropos: noen som kan fortelle meg hva "en passer" er på engelsk? Altså en slik du tegner rundinger/måler kartavstand med? edit: nevermind, fant ut at det faktisk heter compass, jeg hadde det i bakhodet men forhodet mitt fant ut det kunne jo ikke stemme... Endret 6. november 2008 av Rookie_NO
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Har kjøpt ett DS-spill i år og det var Another Code. Dette blir nr 2 helt sikkert
Crazy Joe Davola Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Må bare si at etter å ha spillt dette i snart 5 timer, så er jeg imponert. Rett og slett utrolig gøy. Gåtene er både vanskelige og lette, og ikke minst artige. Anbefaler virkelig dette spillet. Blir helt hektet når du først begynner
Anbefalte innlegg