Gå til innhold

Slack 9.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm..

Et lite spørsmål..

 

Hvorfor skal "alle" som bruker linux på liv og død vise at de har så voldsomt mye imot windows?

Kan man ikke bare bruke linux for det der er, uten å ha diverse "anti-MS" ting, som f.eks. en wallpaper..

 

Aldri brukt linux selv... bare lurer.

Lenke til kommentar

grunnen for at jeg har den bakgrunnen og fordi andre og bruker det...

 

svaret:

 

Vi som bruker linux har opplevd så mye tull fra microsoft sin side.

Eks kildokode... microsoft hva med å gi den ut?

 

mye bedre med åpen kildekode....

 

og da liker vi å mobbe windows :)

slik er det bare

Har alltid våre slikt, og kommer alltid til å være slik

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37

grr..har enda ikke fått testa slack 9.0, når jeg legger inn med lilo som boot loader klikker det helt. Det står bare 101010101 når OS`ene skal komme frem. :grumpy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37
Dette skjedde med meg når jeg puttet boot partisjonen min på slave disken :roll:

Den gang jeg var ung og uerfaren :lol:

 

Tror du burde sjekke partisjoneringa, jeg...

 

Ellers kan du vel boote fra cd'en/disketten du installerte fra...

 

MarcelSB

 

hehe..er ikke helt n00b da...akkuratt samma oppsett funka i slack 8.0, men leste et sted at det var en bug i den nye lilo versjonen i slack 9.0, kanskje jeg har drømt det...

Lenke til kommentar
Hmm, kunnen nok lagt opp min desktop ogsaa, men hvordan tar man printscreen i linux? :oops:

( Kj;rer slack 9.0 selv... )

Har brukt "xwd" kommandoen selv, i kombinasjon med "convert". Disse to pleier å være standard på de fleste distribusjoner


xwd -root -out dump

convert dump dump.jpg

(Mulig den convert kommandoen må endres litt, har ikke convert på denne boksen, fant jeg nettop ut :lol:) Det er også en Imagemagic kommando som kan brukes, den er noe lettere å bruke men jeg husker ikke navnet...

Lenke til kommentar

min er så stygg at jeg ikke kommer til å legge ut noen bilder her med det første :oops:

 

Har ikke fått fiksa den slik jeg vil ha den enda.... Har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe med utseendet.

 

Til de som spør hvorfor vi linux-brukere trakaserer windows & co.: Personlig så gjorde jeg det FØR jeg begynte å bruke linux.... Og ikke etterpå. Forresten, hvorfor ikke trakassere windows?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...