Gå til innhold

Slack 9.0


Anbefalte innlegg

fluxbox,openbox,blackbox... mange av de i rundt her ja.. Kjører blackbox selv, but not for long (i hope)

 

Det var en del råe plugins du kjørte på gkrellm'en din (hdvarme? :lol: )

 

Hvor har du funnet de forskjellige plugin'ene dine (kan ikke si at jeg har hatt tid til å lete etter noen, lasta ned XMMS-plugin'et og sa meg ferdig med det :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fluxbox,openbox,blackbox... mange av de i rundt her ja.. Kjører blackbox selv, but not for long (i hope)

 

Det var en del råe plugins du kjørte på gkrellm'en din (hdvarme? :lol: )

 

Hvor har du funnet de forskjellige plugin'ene dine (kan ikke si at jeg har hatt tid til å lete etter noen, lasta ned XMMS-plugin'et og sa meg ferdig med det :p )

 

Plugin som leser HD-SMART temperaturer er jo greit å ha :) Da kan jeg se om IBM'en slår rekorden på 60grader ...

Ellers finner du maange plugins på http://www.gkrellm.net

 

Å ja... jeg kjører Slackware 8.1 , hadde problemer med 9.0 da jeg fikk segfault på nærmest alt jeg prøvde og compile... :(

Lenke til kommentar

jepp fant de i går.... har ikke sansen for kompilering i mandrake siden det alltid går til helvette (nesten i alle fall). Derfor har jeg måttet laste ned en del av disse plugin'ene som rpm'er. Takk Google sier jeg bare :smile:

 

Kan forresten hende jeg slenger til et par screens når jeg har fått alt slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar

Eterm, aterm og terminal programmet i KDE er de jeg vet om som har mulighet til å være gjennomsiktige. Når det gjelder farger har ihvertfall aterm denne muligheten. Legg til 'aterm*tinting: farge' (har ikke prøvd dette, men det skal være noe sånt. Sjekk evt. man aterm) i .Xdefaults fila i hjemmekatalogen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...