Gå til innhold

FIFA09-diskusjon FC

lilleru

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var på god tide å bytte lag navn, da gamer.no ikke lenger har noe med dette forumet å gjøre. =)

Noen som er klar for spilling idag? Jeg er med anytime!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var morsomt å spille Fifa igjen i går, etter en pause på noen måneder. Godt å se at noen av de "gamle" traverene fortsatt holder koken. Jeg er med i kveld dersom det blir noe, har mulighet fra 20.00 og utover.

Skrevet

Jeg er iallefall med ikveld.

Du har fått med deg at vi har ditchet den klubben vi spilte med igår trydis?

Har lagd en ny klubb - diskusjon FC. Du er allerede invitert til den:)

Skrevet (endret)

eg blir gjerne med i klubben...

psn: theGunner_76

sorry, trudde det var ein nyoppretta klubb... dokke va vel ikkje interessert i ein sporadisk deltager nei...

Endret av theGunner76
Skrevet

Det var ikke deg jeg mente når jeg skrev om vi tok opp nye medlemmer.

Det er en prosess på gang nå der vi vurderer klubbmedlemmer med tanke på aktivitet. De det gjelder vil selvsagt få beskjed før noe blir publisert her :)

Skrevet

Jeg er med hvertfall som tidligre i aktivitet, har i utgangspunktet sjans 14 kvelder i mnd da jeg har fri.

Jobb går foran alt som heter spilling, også jobber jeg kveld/natt så da har jeg selvsagt ikke sjans hver kveld, men jobber turnus så 14 kvelder har jeg som sagt i utgangspunktet fortsatt sjans :p

Skrevet

Til medlemmer i klubben:

Vi må alle sammen prøve å holde denne tråden litt mer aktiv.

Jeg vil sette opp garderobetider for hver eneste dag jeg har mulighet til å spille, fra og med imorgen.

De gangene jeg ikke har mulighet til å være med, så regner jeg med at monzilla eller en av dere andre tar ansvar og setter opp en garderobetid.

I tillegg, så må alle huske å kikke innom her et par ganger om dagen, og si ifra om man kan møte til fastsatt tid, så man får en viss oversikt over hvem som stiller og ikke. =)

For dere som muligens kommer innom her nå, så spiller meg, monzilla og trydis atm, så bare og hive dere inn i garderoben =)

Skrevet (endret)

Eg er innom her mange gongar for dagen, gjerne for ofta også kanskje :p Men har hatt null tid denne helga, og ikkje sidan torsdag, men er med i mårra og utover veko :)

So då seie eg, avrack54, at garderobetid vert kl. 17:59:59 PREZIZ

Vel, hadde jo glømt da var fotballtrening på den tida når eg skreiv garderobetid i natt då, men eg kjem litt over seks ;) Ikkje 17:59:59 preziz for å sei da slik :p

Endret av avRack
Skrevet

Jeg er med, men kan nok dessverre ikke være med før rundt 18.00.59.

Har et godt forslag til plass-plassering på folk som jeg tror alle vil like. Men det kan vi ta i lukkede former, da det kan klassifiseres som bedriftshemmeligheter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...