Gå til innhold

HTC Touch HD tråden


Anbefalte innlegg

Link nr. 3 av de du linker til, er en "Sniktitt"-tråd laget av Amobil.no. Denne er ikke ment som en evigvarende diskusjonstråd.

 

Link nr. 2 er til "Rykter"-delen av forumet, og ble opprettet når de første meldingene om HD kom.

 

Link nr. 1 er den som kommer til å bli brukt nå som vi får mobilen, da tråden ligger under "Åpen diskusjon av mobil"-delen av forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ærlig talt ikke problemet med de trådene? Og hvorfor i all verden skal man stenge den ene tråden?! Fordi DU ikke takler to tråder som har noe av samme diskusjonen gående? Les gjennom begge to, så vil du se at de omhandler forskjellige temaer, alle under "HTC Touch".

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
Ser ærlig talt ikke problemet med de trådene? Og hvorfor i all verden skal man stenge den ene tråden?! Fordi DU ikke takler to tråden som har noe av samme diskusjonen gående? Les gjennom begge to, så vil du se at de omhandler forskjellige temaer, alle under "HTC Touch".

Åh? Jeg har lest (alle innleggene) og deltatt i begge, og ser ikke noen forskjell. Det eneste er at dette ble startet som en spørsmål/svar-tråd ettersom hungry hippo hadde fått telefonen som en av de første. Men det kom lite svar, og det ble derfor en ny generell HD-tråd. Jeg er enig med twarken (utenom sniktitt-tråden). Steng denne, og flytt over HD-tråden fra rykter ettersom den nå er bekreftet.

Lenke til kommentar
Ser ærlig talt ikke problemet med de trådene? Og hvorfor i all verden skal man stenge den ene tråden?! Fordi DU ikke takler to tråden som har noe av samme diskusjonen gående? Les gjennom begge to, så vil du se at de omhandler forskjellige temaer, alle under "HTC Touch".

Åh? Jeg har lest (alle innleggene) og deltatt i begge, og ser ikke noen forskjell. Det eneste er at dette ble startet som en spørsmål/svar-tråd ettersom hungry hippo hadde fått telefonen som en av de første. Men det kom lite svar, og det ble derfor en ny generell HD-tråd. Jeg er enig med twarken (utenom sniktitt-tråden). Steng denne, og flytt over HD-tråden fra rykter ettersom den nå er bekreftet.

Fint å ha alt om HTC HD samlet på ett sted. Enklere å få med seg alt.

Lenke til kommentar
Reagerte litt på forslaget om å faktisk stenge den ene tråden, da jeg mener at det er helt meningsløst.

 

Ikke noe vits å hisse deg opp vel?

 

Jeg har ikke noe problemer med å lese flere tråder, men tror nok alle er enige om at det er bedre å ha alt på ett sted.

 

Det er jo helt menigsløst å ha en ryktetråd og en hovedtråd, når HD ikke lenger er rykter. HungryHippo har jo skaffet seg den.

Lenke til kommentar
Mener at det er greit å ha alt samlet, slik du sier. Det er jeg altså enig i.

Men å stoppe den andre tråden, slik at videre spørsmål der er umulig, blir litt meningsløst i mitt hode.

Det er greit å ha det samlet, men likevel vil du at man skal kunne stille spørsmål i den andre tråden? Det er ikke meningsløst i det hele tatt, for spørsmål kan man stille i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...