Gå til innhold

HTC Touch HD tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt er jeg ikke det :)

 

Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke).

Lenke til kommentar
Selvsagt er jeg ikke det :)

 

Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke).

 

Må si meg enig i den. Skal man ha tafsemobb,må den være fullverdig selvsagt. Jeg skulle egentlig ha n96,men ble fort uaktuelt da htc hd ryktene ble bekrefta. 16 gb intern minne er flott selvsagt,men hjelper lite når den ikke er touch. Nå har eg fått meg 16gb micro SD omsider i hus. Så er rimelig klar for HD. Frister nesten å bare bestille mobilen fra utlandet..

Endret av spurk
Lenke til kommentar
Hvordan er mulighetene for å koble den til tv? Det har jo 3,5mm minijack,så det skal vel ikke være noe problem,selv om det ikke akkurat følger med en slik kabel.

Tidligere nokia n95 og n93 eier:)

 

Bare for å forsikre meg: Du vet at den 3.5mm jacken IKKE overfører bilde? :!:

Du snakket kanskje om audio inn / ut?

Lenke til kommentar
Selvsagt er jeg ikke det :)

 

Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke).

 

Må si meg enig i den. Skal man ha tafsemobb,må den være fullverdig selvsagt. Jeg skulle egentlig ha n96,men ble fort uaktuelt da htc hd ryktene ble bekrefta. 16 gb intern minne er flott selvsagt,men hjelper lite når den ikke er touch. Nå har eg fått meg 16gb micro SD omsider i hus. Så er rimelig klar for HD. Frister nesten å bare bestille mobilen fra utlandet..

 

Det var sensen og skjermen til Touch HD som fikk meg til å revurdere. Og nå er jeg ikke i tvil :D

Lenke til kommentar

Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." :p

Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen.

Lenke til kommentar
Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." :p

Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen.

 

 

HTC Pro har det.. se videoen..

 

Lenke til kommentar

Lite bevis på at "Hungry Hippo" sitter med et eksemplar av Touch HD.... ?

Har jo bare svart på de spørmålene som de fleste vet svaret på fra før av.

Hva med noen ferske bilder, og et svar på hvor du har fått tak i den fra?

I fra utlandet blei litt tynt.

Lenke til kommentar
Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." :p

Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen.

Uansett er vel denne funksjonen noe de færreste bruker. Jeg har ikke brukt den på min N95, nå etter 1,5 år.

Lenke til kommentar
Lite bevis på at "Hungry Hippo" sitter med et eksemplar av Touch HD.... ?

Har jo bare svart på de spørmålene som de fleste vet svaret på fra før av.

Hva med noen ferske bilder, og et svar på hvor du har fått tak i den fra?

I fra utlandet blei litt tynt.

 

 

Eg ser ikkje noe bevis.. Han har ikje mobilen :tease:

 

 

Er jo lett å tro at dette er en bløff, når en ikke ønsker å svare på hvor telefonen kommer fra.

Mange i dette forumet vil jeg tro har prøvd å få tak i telefonen så tidlig som mulig, men tydeligvis bare "Hungry Hippo" som har klart det..... ?

Lenke til kommentar
La han få svare for seg, så dropper vi flere innlegg som maser om han har telefonen eller ikke.

 

Ja, er vel fair at han skal få lov til å komme tilbake from jobb/skole først, før jeg maser  :blush:

Blei bare litt ivrig og utålmodig  :whistle:

 

Takk for det. Noen få kommentarer før ble jo litt merkelige. Her er et bilde av telefonen, mens jeg har gått in på amobil sitt forum. Ikke et veldig bra bilde, men håper at det kan føre til at vi dropper lignende innlegg fremover.

 

post-66151-1225811297_thumb.jpg

 

Internett har jeg hovedsaklig brukt gjennom WiFi hittill, da jeg har lite hyggelige 3G priser før jeg får fast månedspris om noen dager. Men så langt har Opera Mini funket veldig bra på Touch HD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...