Gå til innhold

Game spot strømmen - advarsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så jæææææævlig sinna og oppgitt.

Kjøpte frontlines nå for en time siden, sammen med to andre spill som var forseglet (billige). Gamestop på strømmen storsenter. Skygg unna !

Soppen i butikken; han sjekker jo selvsagt ikke at DVD'en ligger i coveret. Neeeeeida.

Kommer hjem, skal fyre opp spillet, klokka er over 18.00 en lørdag og butiken er stengt. Hva oppdager jeg til min store frustrasjon.. Ingen DVD. Sånn omtrent som å få den feeeeeete julegaven som barn, bare at giver ikke har tenkt på at svineriet skal ha batterier for å funke.

Og dette er andre gang noe tilsvarende skjer med et spill fra samma butikk. (medieval total war II for et lite år ca siden)

Mao, de er billige på spill, men det er en jæææævlig god grunn til det: de leverer kun ut coverne uten DVD'en til noen søckers av noen kunder.

Drittbutikk med drittbetjening som kun har idioter som meg som kunder som glemmer at de kun selger cover uten spill. Men dette er siste gang, word !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåda, alle personer gjør feil og med mindre du ikke får utlevert spillet når du kommer innom på mandag så blir jo det litt feil for deg å henge han ut her som en annen kjeltring.

Skrevet

Haha Tasseladd, ikke hiss deg opp for så lite. Alle kan gjøre en feil. Kjenner også en som jobber på Gamestop her i Trondheim, og han er nok en av de mest nøye selgerne jeg vet om. Passer alltid på at butikken ser strøken ut, og sjekker alltid om discer og utstyr følger med på det han selger med mindre det er forseglet. Så å si at hele kjeden er rævva pga. en person gjør en ærlig feil blir litt for dumt.

Dra tilbake på mandag, så skal du nok se at alt ordner seg :)

Skrevet

Husker jeg kjøpte Emperor: Battle For Dune for en del år siden. Jeg gikk glad og lykkelig hjem, bare for å oppdage at jeg manglet en plate. Jeg dro til butikken, fikk platen, dro hjem og oppdaget at jeg manglet enda en plate... Var litt irritert da... :)

Men alle gjør feil. Var Frontlines forseglet? Om det var er det ikke butikken sin feil. Om det ikke var det burde du vel ha sjekket at han la i en plate?

Skrevet

Jeg jobbet en uke på Free Record Shop i forbindelse med skolen. Da kom det en som kun hadde fått coveret. Da fikk jeg vite at han egentlig bare kunne ringt, så hadde noen kommet opp med det fordi det var butikkens skyld. Vet ikke om det er sånn overalt, men prøv det på mandag. ;)

Skrevet (endret)

Må spørre, har du aldri noen gang gjort en feil eller? Jeg har glemt å legge inn pre-pay card for WoW en gang. Om det var noe du kunne gjøre så er det å sjekke selv før at du hakker ned på andre. Sist gang jeg sjekket var det menneskelig å gjøre feil. :)

Det er vel en overhengende fare for at duden i butikken vil tro du bare lyver, når du sier at spillet ikke var med i coveret :(

Derfor man har kvittering :)

Endret av Lednar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...