Gå til innhold

Windows 7 beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utvalgte testere får det på Microsoft Connect. Resten laster det ned på torrents. Såvidt jeg vet så er det ikke ulovlig siden man kjører det i en trial som går ut når neste build kommer.

 

Aha, så jeg kan laste ned vista 32 skjermkortsdrivere å bruke dem i win 7? Jeg har ihvertfall dårlig erfaring med å bruke windows update, finner jo alltid noe gammalt shit som er 1 år gammelt :p

 

 

 

Jepp det går fint. 

Er medlem der, men finner ingen ting. Burde vel være synelig gor meg selv om jeg ikke kan laste det ned?

Lenke til kommentar
Noen som vet om andre løsninger enn å brenne på dvd, jeg har ingen dvder i huset og vil prøve Win7! :D

 

Følg denne guiden:

 

 

http://www.chinhdo.com/20080315/installing...ut-cddvd-drive/

 

Det fungerer ikke.

 

Får beskjed om at det ikke er en Win32 applikasjon.

 

Hvor har du lastet ned Windows fra? Sikker på du har lastet ned riktig versjon? Jeg vil tippe at du har lastet ned 64 bit versjonen, og så sitter du på en 32 bit windows, og derfor fungerer det ikke fordi du burde ha lastet ned 32 bits versjonen, eller omvendt. Hvis det ga noen mening..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Noen som vet om andre løsninger enn å brenne på dvd, jeg har ingen dvder i huset og vil prøve Win7! :D

 

Følg denne guiden:

 

 

http://www.chinhdo.com/20080315/installing...ut-cddvd-drive/

 

Det fungerer ikke.

 

Får beskjed om at det ikke er en Win32 applikasjon.

 

Hvor har du lastet ned Windows fra? Sikker på du har lastet ned riktig versjon? Jeg vil tippe at du har lastet ned 64 bit versjonen, og så sitter du på en 32 bit windows, og derfor fungerer det ikke fordi du burde ha lastet ned 32 bits versjonen, eller omvendt. Hvis det ga noen mening..

 

Det gjorde det ja, men jeg kan vel ha x64 om jeg bruker boot-install

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen som vet om andre løsninger enn å brenne på dvd, jeg har ingen dvder i huset og vil prøve Win7! :D

 

Ja du kan ha en partisjon på 5 gb som installer funket for meg.

 

Men no har jeg fått take i cdkey endelig :D men hvor i huleste går jeg for og skifte den ?

Kan ikkje skifte den på egenskap i min datamaskin.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Men ellers virken den dønn stabil og utrolig rask. Det føles ikke som det er beta i det hele tatt. Med det sagt så skal det da sies at jeg ikke har prøvd det ut så veldig...

 

Det er iallefall ikke tvil om at jeg skal kjøpe Win 7 når det kommer ut for salg.

 

Helt enig med deg. Jeg kommer definitivt til å kjøpe det når det kommer ut.

 

 

Kjøpe?? Jeg får det gratis via skolen jeg går på jeg :3

 

Men uansett. Jeg sitter i win7 RC candidate og satte nettop inn fire gig ekstra med minne så nå kjører jeg 64 bit windows 7 ovenfor windows vista ultimate. It rawks! =D Anbefaler win 7 på det sterkeste ^^

 

Men en ting! Jeg leiter etter noen tweaks til register og slikt til win 7. Noen som kan hjelpe?? =D

 

bare sånn at jeg får utnyttet mest mulig :3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...