Gå til innhold

TES: Går det ikkje ann å kjøpe plug-ins på Vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eg skulle til å kjøpe Battlehorn Castle plug-inen på min PC(som har Vista), men så stod det i venstre hjørne at det ikkje er mogeleg å innstalere plug-ins med Vista! Er det sånn, eller misforstod eg?

Eg hadde ikkje spurt viss eg ikkje syntes at det verka svært merkeleg at det ikkje gjekk på Vista. Her er sida det står på.

Endret av QZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fann ut at eg berre må bruke eit anna utpakkingsprogram.

Men til eit anna spørsmål(som eg håper dykk kan hjelpe meg med):

Eg prøvde å innstalere patch 1.1.511(trur det var det), men det står at det mangler "Old File" og kan derfor ikkje oppdatere! Eg kan ikkje skjønne kordan nokre filer kan ha forsvunnet, eller kor dei kan vere. Kva må eg gjere? Re-innstalere spelet?

Skrevet
Eg prøvde å innstalere patch 1.1.511(trur det var det), men det står at det mangler "Old File" og kan derfor ikkje oppdatere! Eg kan ikkje skjønne kordan nokre filer kan ha forsvunnet, eller kor dei kan vere. Kva må eg gjere? Re-innstalere spelet?

Har du cracket spillet? Prøver du å installere riktig oppdatering? (Det er forskjell på europisk og amerikansk, eventuelt US og UK.)

Skrevet (endret)

Eg har ikkje cracka spelet.

Eg prøvde med ein annan, og da kom den same meldinga opp. "Old File not found, however a different file with the same name was found. No update since the contents of the files does not mach."

Edit: Her er modene eg bruker:

Bank of Cyrodiil

Carry All You Want

Har også Kvatch Aftermath innstalert, men bruker den ikkje.

Endret av QZ
Skrevet
Eg har ikkje cracka spelet.

Eg prøvde med ein annan, og da kom den same meldinga opp. "Old File not found, however a different file with the same name was found. No update since the contents of the files does not mach."

Jeg kan ikke komme på annet enn at .exe-filen er modifisert eller at det er feil oppdatering som installeres. Men hvorfor installerer du egentlig 1.1? 1.2 er jo den nyeste, ta en titt på den offisielle siden. Dessuten må du huske å laste ned oppdateringen til Oblivion, og ikke til Shivering Isles, dersom du ikke har denne.

Skrevet

Eg har ikkje prøvd å innstalere SI-patchen. Og kvifor eg ikkje prøver å innstalere 1.2, nei, det veit eg ikkje. Eg prøvde med den no, same skjedde.

Må eg prøve å re-innstalere spelet da? Eller vil det funke å slette alle mods, oppdatere og innstalere modene igjen?

Skrevet
Må eg prøve å re-innstalere spelet da? Eller vil det funke å slette alle mods, oppdatere og innstalere modene igjen?

Skal du først slette alle modifikasjonene, så kan du like gjerne reinstallere spillet.

Skrevet

Eg avinnstalerte speler, og innstalerte det på nytt. Men same melding kom opp når eg prøvde å oppdatere! :hrm:

Eg veit at den er til Oblivion og eg hadde ikkje lagt inn nokon mods etter reinnstaleringa, så kva skal eg gjere no? Drite i det heile, eller er det ein løysning? For eg har lyst på Battlehorn Castle :p

Skrevet
Eg avinnstalerte speler, og innstalerte det på nytt. Men same melding kom opp når eg prøvde å oppdatere! :hrm:

Eg veit at den er til Oblivion (...)

Er det Oblivion_v1.2.0416English.exe eller Oblivion_v1.2.0416UK.exe du har? Du skal sannsynligvis ha sistnevnte, dersom spillet er kjøpt nytt i Europa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...