Tandberg Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg prøver å få formatert USB sticken min til FAT32, men når jeg går for å formatere så kommer det bare opp 200mb. Hvorfor det? Det skal være 16gb på disken. Har prøvd å gå på min datamaskin -> behandle -> diskverktøy og formatere den resterende parten, men den vil ikke partisjoneres pga den er ikke aktivert står det. Har også prøvd det samme på macen min, men der vil plutselig ikke macen oppdate usb sticken. Noen som har noen tips? Skulle likt å ha alt i en partisjon på 16gb
Tandberg Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Helt vanlig USB 2.0 stick, også kalt minnepenn
Hårek Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Kan du legge ut et bilde fra Diskbehandling, så kan vi se hva status er.
Tandberg Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 Jepp. Her er bildet http://upload.utrolig.net/files/281/x.PNG
Hårek Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Regner med at du ønsker bare en partisjon? Slett begge partisjonene og opprett en ny. SÅ kan du formatere den.
Tandberg Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 ja, skal bare ha en partisjon. Men får jo ikke "starta på nytt" da? Vet ikke hvordan jeg skal slette partisjonene.
Kristian. Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Har flere foralg... -men må vite hvilken type det er.
Hårek Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Høyreklikk der du 'peker', så skal det stå 'Slett partisjon' på menyen som dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå