Gå til innhold

Secret Santa 2008: Gi en julegave til en forumbruker! (VIKTIG BESKJED..!)

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Ønsker meg:

- Gavekort på cd/dvd/bok

- Godteri (sjokolade helst, hadde ikke hatt noe i mot et par crispo-plater til jul) :p

- Band-tskjorter, men da helst gavekort fra en butikk så jeg kan plukke ut t-skjorta selv

- Politihåndjern :p

(dersom Lillium skulle bli min SS, kan hun få lov til å slenge med en pakke med Pocky) ^^

Endret av Slettet+5132
Skrevet

Jeg ønsker meg små gadgets, gjerne noe som passer min Apple-fanatisme (til iphone, ipod, mac osv) og fotohobby. ^^

Eller rett og slett noe så koselig som godteri og et Nemiblad som jeg fikk i fjord! :)

Skrevet (endret)

Slang meg på jeg :p

Ønsker meg noe som:

USB minne penn

Ett krus hvor det står boss eller sjef

Eller rett og slett en xbox kontroller (vet ikke hvor mye den koster)

Slipknot disasterpieces DVD (får jeg denne skal personen som ga den til meg kontakte meg) XD

Endret av WildWolF
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Kan jo nemne at eg ønskar meg ei t-skjorte frå DesignByHumans, men eg blir glad for det meste. :)

Skrevet (endret)

Herregud hvor jeg gleder meg til dette! :D

Tror dette blir den kuleste gaven jeg får i år (Om jeg får da :hmm: )

Endret av MaSo
Skrevet (endret)

Vell er gøy når man ikke har peiling på hva man får men jeg ønsker meg Blu-ray film'er( the dark knight or batman begins perhaps ) Ellers er det bare å overraske meg :)

Endret av Cryflopp
Skrevet
Hvor sender jeg dette osv?
3x sukk.

Den 5. desember eller dagen etter får du en epost der du får vite hvem du skal sende til.

Les første posten...

Skrevet
Direkte til den som blir din utvalgte i denne listen. Du får addressa etter at fristen for påmelding er gått ut.
Skrevet
3x sukk.

Den 5. desember eller dagen etter får du en epost der du får vite hvem du skal sende til.

Les første posten...

Er det greit og sende rundt 15.?

Får ikke lønn før 10.

Skrevet

Klarte ikke dy meg *sukk* :blush:

Jeg elsker jula.

Og jeg er så enkel at jeg ønsker meg julepynt ;) Eller noe godt. Eller noe fint. Eller noe gammelt (eeelsker å gå på bruktbutikker og loppemarked og huset mitt er fylt med antikker av div.). Eller noe nyttig. Eller noe vw-relatert (boble altså, ikke nye vw`r) eller noe selvlaget. Eller fine lys. Eller.....øh.....kom ikke på noe mer akkurat nå jeg :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...