Gå til innhold

Ubuntu 8.10 klar i dag


Anbefalte innlegg

@Stian : Du får helt sikkert mer hjelp om du poster i Linux-delen av forumet, eller ubuntuforums.org.

 

Dette problemet er antakelig ikke relatert til Wubi direkte, og dermed kan du nok søke etter løsningen for Ubuntu generelt. Jeg har aldri hatt problemer med mitt trådløse kort, ettersom Intel-kort har god støtte, og har ikke så mye hjelp å yte, annet enn det under.

 

Jeg fant et bilde av NetworkManager-appleten, som er det du skal se etter: ( http://www.dsl.sk/images/articles/2008-05-18-fedora-2.png ). Bildet er for Fedora, men ikonet er antakelig ganske likt.

 

Se også i:

System -> Administration -> Hardware Drivers.

Kanskje du trenger en proprietær driver, og den ikke er aktivert enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når eg e på windows vista funker nettet perfekt. Har 100% nesten hele tiden. på dataen e d til og med en hurtigknapp til internett-systemet til Acer, men d skjer ingen ting når eg trykker på den når eg kjører ubuntu.

Eg vet kordan eg kommer til d på bildet, men de to øverste e slik at det ikkje går an å trykke på de, også kommer VPN connections og de under, har ikkje d mellom wired network og wireless network, og VPN connections og de under.

Å skjønner ikkje kordan eg skal koble meg til. Ka skal eg trykke på når eg e der for å koble til?

 

Edit: Å en ting til. Når eg skulle ta på sånne digge effekter, så kom d opp at d ikkje gikk elrns :S

D e jo d kuleste me hele linux, så går d ikke? :S

Eg kom innpå effekter og alt d, men når eg skulle merke på normal på effektene så gikk d ikkje :S :(

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Du har ikke driver til det trådløse nettverkskortet ditt og heller ikke drivere med 3d aksellerering til skjermkortet ditt. Skjekk ut "System -> Administration -> Hardware Drivers" slik meastp foreslår. Hvis du ikke finner det der, lag en post i GNU/Linux forumet hvor du inkluderer informasjon om hardware og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...