Gå til innhold

Ny internettside, for salg av Tord Stuff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frode: De "produserer" sigaretter selv, så de driver sin egen guttromstobakkindustri.

 

Jeg sitter igjen med en følelse av at det hele er useriøst, dere har en lite gjennomtenkt og gammeldags logo, og... hva er vitsen med siden?

 

MERK: Tord Company driver ikke med salg av varer og tjenester. Alt som finnes og tilbys på våre nettsider er foreløpig kun laget for titting. Det vil si at du kun kan nyte våre nettsider, og dessverre ikke bestille noe av det som blir presentert. Dette gjelder foreløpig også tjenestene til FotoTKB. Dersom noe er uklart, ta gjerne kontakt med oss på e-post eller supportskjema.

 

Glemte jeg å si at hele greia føles useriøst? Ja, det nevnte jeg visst.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Frode: De "produserer" sigaretter selv, så de driver sin egen guttromstobakkindustri.

...

 

Det utelukker google som annonsør. Det gør meg til en motstander av siden deres, men jeg gidder ikke tid på dem.

 

Jeg vil minne moderatorer om at reklame for tobakk er ulovlig i Norge, og at dere nå brukes til å reklamere for en tobakksprodusent.

 

Frode

Lenke til kommentar

Linking til sider med ulovlig innhold er strengt forbudt. Dette er en side som reklamerer mot norske nettkunder og reklamerer ulovlig for blant annet sigaretter.

 

I følge tobakkskadeloven §2 (1-5) er det uomtvistelig at:

 

Alle former for reklame for tobakksvarer er forbudt. Det samme gjelder for piper, sigarettpapir og sigarettrullere.

 

Tobakksvarer må ikke inngå i reklame for andre varer eller tjenester.

 

Et merke som hovedsakelig er kjent som et merke for tobakksvare kan ikke benyttes i reklame for andre varer eller tjenester, så lenge det aktuelle merke benyttes i forbindelse med en tobakksvare.

 

Tobakksvarer kan ikke lanseres ved hjelp av varemerker som er kjent som, eller i bruk som, merke for andre varer eller tjenester.

 

Enhver form for gratis utdeling av tobakksvarer er forbudt.

 

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...