Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har sagt det før, han har mange brukere ;)

Men jeg finner ikke UK proxy =(

Noen som har det?

Greit at han har mange brukere, men hvordan får han nye invites hele tiden?

 

Når du har kanskje 3 - 5 UK brukere så får du kanske 10 invites hver andre dag =) Da blir det fort en del!

Dette gjelder bare UK bruker som jeg vil ha (A)

 

Noen som har UK proxy som virker??!??!?!

Lenke til kommentar
Han har sagt det før, han har mange brukere ;)

Men jeg finner ikke UK proxy =(

Noen som har det?

Greit at han har mange brukere, men hvordan får han nye invites hele tiden?

 

Jeg har bare en slik über-hack så jeg lager mine egne invites....nooot.

 

Simelt og greit; har masse kontoer og får 10 nye invites på hver konto hver dag. Spør de som driver Spotify hvorfor. How should I know?

Lenke til kommentar
Jesus, sjekk listen jeg postet på forrige side. Masse ubrukte invites (for de som gidder løfte fingeren og lete litt)... Ikke merkelig det er siste sett med invites jeg deler ut.

 

Synes den negative postingen din er mer irriterende enn spørsmål om invites. Virker som at du vil ha hele gjengen ned på knær og tilbe deg.

 

Spotify er såpass nytt at man må bare regne med at det kommer en haug med folk som spør enkle spørsmål..

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Vis du har så mange ledige koder igjen whiteraven, så oppdater dem! Har prøvd over 100 koder fra dine 2 forsåvidt lange poster de siste sidene, og ingen virket! Hvordan skal jeg da klare å finne 4stk?

 

Istedet for å være negativ og whine om alt, så kan du være positiv og hjelpe litt mer. Ja, du gjør en god jobb med å få alle kodene, men når du legger dem ut her, er de tilgjengelige for millioner som søker på google, og da blir de fort oppbrukt.

Lenke til kommentar
Begynner å gå lei av de som spør om invite uten å gidde løfte en finger engang for å finne en ubrukt. Hvis det er så utrolig viktig å få invite hvorfor legger man så ikke ned mer arbeid? Å legge ut en liste som denne under er faktisk litt jobb etttersom jeg må slette omkring 130 "Send to #" tekster som jeg blir nødt til å kopiere sammen med invitasjonene.

 

Så da sier jeg det bare en gang, jeg har prøvd å være snill og legge ut en haug av invites, men begynner å bli lei når den neste posten etter jeg har postet 130 NYE invites lyder "PLZ, jeg trenger invite fort! Kan noen sende meg en?!?! PLIIIZ"...eller i den durr. Kommer en slik post igjen, slutter jeg å legge ut invites her!

 

*snip*

 

jeg hadde samme problem, derfor sluttet jeg poste daglig. posta en liste på 100? stykker kommer ikke til å poste flere før de er brukt

 

 

Vis du har så mange ledige koder igjen whiteraven, så oppdater dem! Har prøvd over 100 koder fra dine 2 forsåvidt lange poster de siste sidene, og ingen virket! Hvordan skal jeg da klare å finne 4stk?

 

Istedet for å være negativ og whine om alt, så kan du være positiv og hjelpe litt mer. Ja, du gjør en god jobb med å få alle kodene, men når du legger dem ut her, er de tilgjengelige for millioner som søker på google, og da blir de fort oppbrukt.

 

TULL fleste av mine er enda aktive

Endret av datating
Fjernet en unødvendig lang quote.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...