Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feilmelding og lukking av nettleseren


Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med dette?

 

Jeg har XP 64-bit og bruker Internet explorer.

Plutselig har det skjedd en forandring på sider som kvasir og gulesider.

Merket det vel på fredag tror jeg...

 

Jeg får åpnet dem som vanlig, men hvis jeg setter igang søk fra disse sidene får jeg beskjed om at nettleseren har fått et problem og må lukkes.

 

Jeg har prøvd å skru av Kaspersky uten at det forandrer seg og jeg har skrudd av brannmuren i windows også uten resultat.

 

Gjorde selvfølgelig virussøk etter dette, men ingen funn.

Har også installert superantispyware som fant noen trusler og slettet disse uten at jeg merker noen forskjell.

 

Jeg får surfet uten problemer ellers, men det er altså slike sider som krasjer - og det gjør de hver gang.

 

Jeg har også slettet alle de siste programmene jeg har lagt inn både med legg til/fjern programmer og slettet mapper og filer fra min datamaskin etterpå. Alt dette uten at jeg ser noen forandringer.

 

Er det noen sikkerhetsinnstillinger som er feil?

Kan ikke oppdage noen endringer her.

 

Eller er det etter siste oppdateing fra Windows? Det var omtrent da det begynte...

 

Takknemlig for svar her!! :hmm:

Endret av frangran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IE er mer enn godt nok til helt vanlig bruk. og en del sider virker bedre med IE enn med andre browsere.

 

greit at kanskje opera og slikt viser siden 0.1 - 0.5 sekund raskere. men har ikke så mye å si med de linjene vi har i norge idag.

 

Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Som mange andre vil være enig i: IE kan kun brukes til å laste ned en bedre nettleser. :!:

 

Men la oss ikke begynner noen IE vs. alle andre diskusjon. Smaken er som baken... ;)

Endret av maedox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...