Gå til innhold

Red Alert 3 samletråd


Anbefalte innlegg

Fuckings SØPPEL av et spill.

...

2. Siden en enkel uran-bombe tydeligvis er så vanskelig å oppdrive, hvordan i svarte faens HELVETE har de i steden klart å utvikle noe så avansert som en jævla "proton collider"? Dette er jo flerfoldige ganger mer avansert innen fysikken, og så vidt noe som eksperimenteres med i vår tid!

 

 

Sett fra en annen side - hvorfor i all verden skal de bry seg med å lage en uranbombe når de har protonvåpen?

Du har fått med deg at spill er FICTION og ikke virkelighet? Ikke alt må være realistisk. Jeg spiller Football Manager 2008 innimellom, men klarer å beherske mitt sinne over hvor urealistisk det er selv om LSK måtte vinne i europacupen... snarer tvert i mot er det innimellom ganske hyggelig at ikke alt er 100% realistisk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg digga hvertfall dette spillet! Satt og spillte i hele går kveld :D Synes ikke det gjorde noe at grafikken var litt "cartoony". Det var sånn det burde vært. Likte også godt at de hadde endra måten man bygger på mellom de forskjellige arméene, men likte allies sin måte best.

 

Har bare prøvd solo på SP, men blir konge med co-op. Med en ekstra spiller til å beskytte deg kan man jo få til enda større og spektakulære kamper =)

Lenke til kommentar
Flere av dere som har fått tak i det tidlig?

Beta.

 

Gidder folk virkelig å holde på med beta? Husker jeg prøvde det til Heroes of Might and Magic IV elns. Kjedeligste jeg har vært med på ever.

What? :p

 

Jeg fikk spille multiplayer delen av Red Alert 3 flere måneder før spillet kom ut, helt gratis. Og dessuten er du med å balansere spillet som betatester. Derfor gidder jeg å holde på med beta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Kan vel ikke se så veldig negativt på det, når man har brukt opp alle de fem aktiveringene i løpet av ett tiår så kan man vel bare sende mail til EA og få tilbake aktiveringer?

Om eg får liknande problemer med RA3 som eg har hatt med RA2 så er ikkje fem nok. No har eg riktignok installert RA2 på ein god del maskiner, men eg har sikkert trykket inn CD-Key'en 20-30 ganger sidan eg kjøpte spelet, det er ikkje ein overdrivelse.

 

RA3 på hylla og piratkopi på PC høyrest ikkje dumt ut.

 

Jeg trodde moderatorer burde gå fremfor med ett godt eksempel og ikke snakke høyt om piratkopiering? :roll:

Det er såvidt jeg vet, ingen lovlige måter å cracke/laste ned ett spill på, men for all del, jeg skjønner deg veldig godt. Er fristet til å gjøre det samme selv om jeg ønsker å bruke en orginal cd/dvd i pc'en min. EA sørger for at jeg ikke kommer til å gjøre det =/ På en annen måte har de sikkert for mye penger og makt når de kan gjøre som de vil og slikt vil ikke jeg støtte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

får spillet i morgen sammen med fallout 3 :D gleder meg litt til dette, er litt skeptisk med tanke på alt annet EA har gjort med rts spill opp igjennom de siste årene, men åpner opp med blanke ark. får trekke en konklusjon etter å spilt et par timer i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det finnes "få" Tankser med 2 kanonløp.

 

Finnish mammoth (kan ta feil på merket men det er definitivt Alliert)

 

Finnes lite bilder av de siden det er en del av det finske militæret, sikkert også eksperimentelt siden jeg har bare sett Ett bilde ever.

 

men det betyr jo at mammoth tanksene i RA ikke er tatt ifra løse luften?

 

Noe av det brukt i Ra 1 er funnet opp.'

 

Teslacoilen var forøvrig ett mislykket eksperiment da den også zappa folka som jobbet med den og sine egne folk. (Soviet Friendly Fire anyone?)

Jobbe med trådløs strøm og sammtidlig holde i metall? ikke bra

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...