Gå til innhold

Dead Space- Ditt førsteinntrykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytti helvete for et spill.. prøver å manne meg opp til å spille videre etter å ha spilt i et par timer.. Eneste spillet jeg har blitt skremt av tidligere er Silent Hill 1-3.

 

Merket det med en gang jeg startet spillet. Det var mørkt, dystert, og KLAUSTROFOBISK. Føles veldig smått ut de fleste plasser og får litt småpanikk når en del av fiendene kommer som er passelig creepye, selv om jeg har begynt å venne meg til et par av dem. Lever meg inn i spillet til en veldig stor grad.. elsker at det ikke er noen HUD, alt er så nydelig integrert i spillet. F

 

Dette spillet har virkelig gitt meg en bakoversveis.. garantert top 10 liste for min del.. hvor høyt opp vil vise seg, men kan hende det blir rimelig høyt. Jeg synes det har fått underveldende ratinger på sider. Dette er for min del en av de største kandidatene til årets spill, selv med alle de andre gode spillene som har kommet i år (det mangler ikke av dem).

Lenke til kommentar

Kjempebra spill! Hva tror dere skjedde på slutten der med

"Necro-Nicole"? Mange teorier om hvordan det henger sammen her: http://boards.ign.com/dead_space/b23951/172684848/p1/ . Personlig tror jeg han hadde mareritt (bytta om fra hallusinasjon). Rett før filmen av Nicole spilles av virker det som om han sovner i stolen.

 

 

Knasendes god slutt på et knasendes godt spill.

Endret av pokemanz
Lenke til kommentar

Kjøpte dette til min 360 for 300kr helt nytt omtrent :D

Da jeg ikke klarer 3-personsspill på pc desverre ;)

 

Mitt førsteinntrykk er jævla bra, synes alt klaffer med tanke på grafikken, lyden som er helt fenomenal med hjemmekino, dette er et spill som bruker hjemmekinoen min bra!!

 

Gameplayet er jo ganske konge, det hjelper ingenting med å skyte fiender i magen mer og det er bra, tenke litt taktisk, først et ben og neste er vel hode. Jeg aimer så si perfekt med min 360 håndkontroll på 360en min :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Kjempebra spill! Hva tror dere skjedde på slutten der med

"Necro-Nicole"? Mange teorier om hvordan det henger sammen her: http://boards.ign.com/dead_space/b23951/172684848/p1/ . Personlig tror jeg han hadde mareritt (bytta om fra hallusinasjon). Rett før filmen av Nicole spilles av virker det som om han sovner i stolen.

 

 

Knasendes god slutt på et knasendes godt spill.

 

 

Jeg har samme teori siden:

 

Det jo faktisk kommer en oppfølger, dog ingenting er bekreftet enda om hvorvidt Isaac er hovedpersonen i oppfølgeren, så alt kan ha skjedd

 

 

det hjelper ingenting med å skyte fiender i magen mer og det er bra, tenke litt taktisk, først et ben og neste er vel hode.

 

Så lenge man skyter av 2 lemmer så har det ikke noe å si, taktisk klokt er det vel å ta en fot så en arm kanskje?

Smak og behag egentlig. ;)

 

Jeg aimer så si perfekt med min 360 håndkontroll på 360en min

 

Jeg har sagt det før og sier det igjen, for meg personlig har dette spillet en av Xbox's 3 beste kontroll-system :)

Lenke til kommentar

Genialt spill, ekkel og creepy følelse over det hele (azum =D)

Satt og dro meg gjennom Chapter 1, sittende i fosterstilling i sofaen. Savet og tenkte: nå slutter jeg, liten pause. 1 min etterpå satt jeg med samma tanken gjennom hele Chapter 2 x)

Er sånn at når jeg legger ned kontrollen og skrur av box'n så må jeg skru på og fortsette! :dribble: Vanskelig å følge med på historien når alt du tenker på er å prøve å overleve x)

Vurderte å kjøpe Far Cry 2 i stedet da jeg sto i butikken, jævlig glad jeg ikke gjorde det :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg hadde hørt at det var et bra spill overalt, tilogmed fra sure gamere som aldri er fornøyd med noe. Så jeg forventet at det skulle være et veldig godt spill, men ikke fantastisk. Men etter å ha rundet det kan jeg si at det var fantastisk. Utrolig godt gjennomført, utrolig godt design. Eneste trekker for meg var at fiendene føltes litt lamme, og det var ikke spesielt skummelt, enda jeg bare spilte om nettene med lyset av og med headphones. Det startet skummelt, men etterhvert ble det mest et actionspill for meg.

Lenke til kommentar

Dette spillet virker tøft. Kommer nok til å skaffe meg det.

 

MEN. Kan noe vennligst snart rette den grove orddelingsfeilen som er å finnes i denne trådens tittel?!?! Nå har det gått såpass lang tid, og tråden har ligget så altfor synlig på denne delen av forumet i flere uker. Siden tråden tydeligvis ikke vil dø, kan trådstarter vennligst endre til Dead Space - Ditt førsteinntrykk ?

 

Takker ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...