TommyGun77 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Har ikke spilt på et par dager nå og når jeg prøver å logge inn så går det ikke. Kommer opp melding om at authentication failed.. regner med at det er pga. de 30 dagene som fulgte med på kjøpet er gått ut. Hvor kan jeg få betalt med kort nå? Endret 25. oktober 2008 av TommyTheGun
Opaque Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Har ikke spilt på et par dager nå og når jeg prøver å logge inn så går det ikke. Kommer opp melding om at authentication failed.. regner med at det er pga. de 30 dagene som fulgte med på kjøpet er gått ut. Hvor kan jeg få betalt med kort nå? Logg inn på http://www.war-europe.com/ og sjekk kontoinformasjonen din. Der skal du kunne velge betalingsmåte. Regner med at du kanskje, som meg, prøvde http://www.warhammeronline.com/ først uten suksess....
TommyGun77 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Men når jeg går inn der så står det: No licence is available for purchase.
Wamic Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Du må ikke gå på licenses men "My Current Subscription" og deretter trykke Subscribe
TommyGun77 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Og der står det you need a license to purchase a subscription period. edit: Jeg hadde visst registrert meg der to ganger, så saken er løst Endret 25. oktober 2008 av TommyTheGun
Hudrin Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Og der står det you need a license to purchase a subscription period. edit: Jeg hadde visst registrert meg der to ganger, så saken er løst skal bare si at det tok ca 2 timer fra jeg registrerte visan til jeg kunne logge inn..så det "kan" ta litt tid noen ganger
TommyGun77 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Og der står det you need a license to purchase a subscription period. edit: Jeg hadde visst registrert meg der to ganger, så saken er løst skal bare si at det tok ca 2 timer fra jeg registrerte visan til jeg kunne logge inn..så det "kan" ta litt tid noen ganger Det tok vel 5 min fra jeg la inn visaen til jeg var inne igjen.
Hudrin Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Og der står det you need a license to purchase a subscription period. edit: Jeg hadde visst registrert meg der to ganger, så saken er løst skal bare si at det tok ca 2 timer fra jeg registrerte visan til jeg kunne logge inn..så det "kan" ta litt tid noen ganger Det tok vel 5 min fra jeg la inn visaen til jeg var inne igjen. de ville altså bare at jeg skulle sitte i 2 timer og spise neglne mine inn til albuen mens jeg venta hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå