Gå til innhold

Army of Two blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scott Stubber? Hva driver Uwe Boll med for tiden? :p

 

Håper han aldri kommer tilbake, "for the king dungeon Bla bla" Filmen, fyfaen... aldri sett noe lignende, håper ejg alri ska heller. Jeg mener, eneste grunnen jeg så den var pga av Jason Statham, Fikk et nyt syn av personen, at han takket jeg til å være med i den filmen, lol, er han så desperat etter penger?!

Lenke til kommentar

I denne filmen MÅ jo The Rock & Vin Diesel være hovedpersoner! :new_woot:

 

Tror dette kan bli en bra film med grei underholdningsverdi, så lenge Uwe Boll holder finga laaaangt unna fatet..

Perfekt søndagsfilm, bare masse meningsløs action kombinert med morsomme kommentarer!

 

Og mens vi er inne på spill filmer, Max Payne må være noe av det dårligste jeg har sett på lange tider...

Lenke til kommentar
I denne filmen MÅ jo The Rock & Vin Diesel være hovedpersoner! :new_woot:

 

Tror dette kan bli en bra film med grei underholdningsverdi, så lenge Uwe Boll holder finga laaaangt unna fatet..

Perfekt søndagsfilm, bare masse meningsløs action kombinert med morsomme kommentarer!

 

Og mens vi er inne på spill filmer, Max Payne må være noe av det dårligste jeg har sett på lange tider...

 

The Rock & Vin Diesel MÅ være med ja! :cool:

Tror dette kan bli en meget god action stappet film. Dog er jeg reedd for at denne kan bli virkelig dårlig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...