Gå til innhold

HW-rekka @TG 09™ Les førstepost! Endelig seatmap på plass.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Burde jeg sitte på HW-rekka med masse gærne forumfolk, eller på Hadelandsrekka med masse gærne Hadelandsfolk?

Styr unna de der gærne Hadelendingene du...

Skrevet

Er resten av dere bare halvparten så kule som meg, har jeg vanskelig for å tro at noen kan toppe oss! :p

Fra spøk til revolver, så kommer det vel an på hvem du kjenner best. Er vel kun det sosiale som er forskjellen.

Skrevet

Hehe, ekte nerder er ingen ukjent verden for meg, altså.

Saken er at jeg har sittet på samme rekka i ti år nå, men det er stadig færre der jeg kjenner. I år er det bare meg og to til jeg kjenner på Hadelandsrekka, så jeg vurderer å bare flytte meg over til HW sin, i og med at det er så mange kule folk på forumet, lzm :b

Skrevet

Shit glemte å følge med på når en kunne seate...

jaja iceman, du er lagt til som Seater og gud veit, fant ikke mailen din i kurven her en plass... >_<

jaja, det blir flere hadlendinger i HW rekka ;)

Skrevet (endret)
Hehe, ekte nerder er ingen ukjent verden for meg, altså.

Saken er at jeg har sittet på samme rekka i ti år nå, men det er stadig færre der jeg kjenner. I år er det bare meg og to til jeg kjenner på Hadelandsrekka, så jeg vurderer å bare flytte meg over til HW sin, i og med at det er så mange kule folk på forumet, lzm :b

En ting er sikkert, jeg skal stikke innom hw rekka 4 sure :)

eneste morsomme med hadeland rekka er vel at der går det i dialekt.

Endret av SpecialForce
Skrevet
En ting er sikkert, jeg skal stikke innom hw rekka 4 sure :)

eneste morsomme med hadeland rekka er vel at der går det i dialekt.

Ja, hehe. Det er jo som å være hjemme, bare på TG :b

Troooor det blir HW-rekke i år jeg, gitt. Let's go for it, LueDotten. Mort er med...eller, Mort gir ikke en halv faen, hehe.

Skrevet (endret)

Om jeg forstår riktig, så er det etter tegningen i førstepost slik at vi skal sitte som jeg har vist på venstre side av bildet mitt. Men ville det ikke vært bedre om vi satt sånn som jeg har tegna opp til høyre? :hmm: Noen enig?

rekkkekeeee.bmp

Endret av LueDotten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...