Gå til innhold

Til dere som vil ha BioShock -idag-.


cas22

Anbefalte innlegg

BioShock kommer som vi vet den 24. oktober. Men allerede idag kan du sikre deg et kopi, hvertfall om du bor nære Sandvika i Bærum. På Lefdal, bak spilldisken, ligger det en bunke med BioShock-spill (ca 7) på gulvet. Jeg plukket selv opp et derfra idag, mens mannen i disken ikke så på, og betalte for det i kassen. Gikk som fot i hose, og nå sitter jeg og spiller det.

Kongespill, btw :)

 

Sikkert ingen big deal, men tenkte de som er veldig keen på spillet burde vite det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja ble ferdig med det på søndag ;)

haha, elkjøp skøyen? :p jeg jobber der da XD ikke så rart at du kunne plukke det opp egentlig. av alle de 15 ansatte på spillavdelingen, er det bare en av dem som faktisk har greie på spill og releases...

 

Hvem er den ene av de 15 da?

Lenke til kommentar
BioShock kommer som vi vet den 24. oktober. Men allerede idag kan du sikre deg et kopi, hvertfall om du bor nære Sandvika i Bærum. På Lefdal, bak spilldisken, ligger det en bunke med BioShock-spill (ca 7) på gulvet. Jeg plukket selv opp et derfra idag, mens mannen i disken ikke så på, og betalte for det i kassen. Gikk som fot i hose, og nå sitter jeg og spiller det.

Kongespill, btw :)

 

Sikkert ingen big deal, men tenkte de som er veldig keen på spillet burde vite det :)

 

Nå er det sikkert en stakkar som får telefon fra Lefdal, Sandvika i Bærum.

Og han får vite at forhåndsbestillingen hans er forsvunnet. :-/

 

Foreslår at du lar være å spille videre før 24. oktober, for samvittighetens skyld. :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kødder jeg ikke.

 

Den onde cas22 stjal jo sikkert spillet til en annen stakkar som hadde forhåndsbestilt spillet.

Det minste han bør gjøre er å la være å spille før lanseringsdatoen.

 

Synes vi som spiller dataspill, bør slå ett skikkelig slag for køkultur, og dersom ikke vi er skjerpet alle mann så er jeg sikker på at landet går rett til helvete.

Og tviler isåfall på at andre land sniker seg foran oss i den køen. :-/

Lenke til kommentar
Ja ble ferdig med det på søndag ;)

haha, elkjøp skøyen? :p jeg jobber der da XD ikke så rart at du kunne plukke det opp egentlig. av alle de 15 ansatte på spillavdelingen, er det bare en av dem som faktisk har greie på spill og releases...

 

Hvem er den ene av de 15 da?

ikke meg selv hvertfall, har ikke 100% oversikt over alle spillene som kommer ut i høst, enkelt og greit fordi jeg ikke syns alle ser like kule ut som hypen skal ha det til;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...