Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr MILF?


The Lulz

Anbefalte innlegg

Spora litt av i hemmelighet-tråden så jeg tenkte vi kunne ta det her.

 

Selvom MILF står for Mother I'd Like to Fuck mener jeg at en MILF ikke nødvendigvis MÅ være en mor.

 

Man trenger vel ikke ha barn for å være MILF? Jeg vet hva ordet betyr, men når man ser en dame på gata og sier til kompisene sine: "MILF ALERT!!!!" så vet man jo ikke om hun har unge.

 

Jeg syns det er hot fordi de er mye eldre enn meg.

 

Jeg mener altså at det er irrelevant om hun har unge eller ei. Hva er forskjellen? At fitta hennes muligens ser ut som et vrak? Tviler på at det er det MILF-huntere tenner på. Det er alderen og erfaring, derfor har det ikke noe å si om hun har unge eller ikke.

 

Så du sier at mange tenker under samleiet "Oh yes, her har det blitt presset ut en liten unge?" ? Skal det liksom være turn-on?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De helt korrekte uttrykkene er :

 

MILF - Mother I'd Like to Fuck - En mor, altså en dame med barn

 

Cougar - En attraktiv moden dame

 

 

Så for de som ser på litt eldre damer, og tenker at det var en MILF enten hun har barn eller ikke, så er det teknisk sett feil.

 

Men nå sier jeg bare MILF selv så :p Det er blitt så utvannet, at MILF i dag enten er ei med barn (enten hun er 16 eller 40) eller en moden dame uten barn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...