Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Det er utrolig digg og våkne til at denne tråden er i live, men enda mer digg og alltid lese dine interessange innlegg o(O)phus (gjelder også deg Venerable).

 

Etter så mange år med "til og fra" venting, er det veldig greit og kunne friske opp minnet, samt lære nye aspekter ved dette spillet.

 

Er helt enig det du sier o(O)phus med at en slik "hype" "som du gjør", er nødvendig for og kunne selv motivere seg til en "perfekt" launch, og samtidig kanskje dra med seg flere ansikt som kan fatte interesse av Darkfall.

 

Uansett hvordan det vrir og vendes, så er det fascinerende og tenke på at gutta bak Darkfall lager dette spillet for MMO veterans. Og det er faktisk en god del av oss. Greit at det er 11millioner subs på WoW, men hvor mange er det ikke som sitter hjemme i stua og ergres over at det ikke finnes et skikkelig hardcore MMO, og ikke vil spille wow, AoC, WAR osv. Folk som blei lei etter Burning Crucade, folk som fremdeles skulle ønske at AoC blei slik som de lovet, og som faktisk trenger utfordringer.

Endret av brutality
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper det ikke tiltrekker seg så mye interesse, jeg, at det blir et nisjespill som kun leverer for de genuint interesserte. Orker ikke memefjortiss-generasjonen fra World of Warcraft (neida, jeg sier ikke med dét at alle som spiller WoW er like ille - men det er der slike fenomen i størst grad kommer til kjenne)

Lenke til kommentar
Håper det ikke tiltrekker seg så mye interesse, jeg, at det blir et nisjespill som kun leverer for de genuint interesserte. Orker ikke memefjortiss-generasjonen fra World of Warcraft (neida, jeg sier ikke med dét at alle som spiller WoW er like ille - men det er der slike fenomen i størst grad kommer til kjenne)

 

Jepp, det jeg egentlig er mest redd for, som kommer til å ødelegge spillet er hvis en haug med 12 åringer som jevnlig spiller wow(casual mmo's) og cs, begynner å whine over general chat (hvis det blir en) om hvor dårlig grafikken er eller lignende. Og at de ikke klarer å sette seg inn i spillet selv, osv osv. Dette er jo et spill ment for hardcore/veteran gamers, så no need for den sutrete yngre generasjonen som bruker alt for mye caps.

Må bare understreke at alle gamere av den yngre generasjonen er ikke nødvendigvis sånn, bare litt kjipt at flertallet er det. ;)

Lenke til kommentar

Samma det vell. Selve gameplay kommer nok til å tiltrekke seg samt filtrere bort slike spillere på samme måte ved at man faktisk blir straffet av å nettopp oppføre seg som en unge i spillet.

 

Jeg trur samtelige folk vil sette folk som "legolaz og Robin Wood" på sin KOS liste, på samme måte som at man tvert dreper folk som kommer og sier "gold PLZ!"

Lenke til kommentar

Var ikke så veldig mange forskjellige miljø må jeg si, eneste som stod ut var en foss og de som hoppet på isflak. Mange brune flekker med jord eller vanlig gress, folkene var også ganske så brun og ensformig.

 

Måtte le når jeg la merke til at det var furries i spillet :wee:.

 

Nei blir nok et bra spill hvis det blir en del store guilds samlet på serverene.

 

evilleader360: Visste ikke det, takker, laster ned nå, bare 1-2 timer igjen.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

All erfaring hjelper. Alt fra FPS erfaring til RTS erfaring til militær erfaring til...... You name it.

 

Og da særlig hvis du spiller med din guild, din fremtidige "war-buddies" ettersom man lærer en god del, hva folk er flinke til, hvilke folk som passer til X oppgave som lederskap, militær-strategier osv osv.

 

Dessuten, det er gøy?

Lenke til kommentar

er viktig å ha noe å gjøre mens du venter på noe godt vettu;)

 

Driver selv å tester Perfect world..

Men det er ikke ferdig på langt nær.. Kineserene trenger engelskkurs asså. Grafikken er ikke laget for det engelske språk/alfabet, å masse tenkst forsvinner, samt tror de har brukt babelfish til å oversette ting med eller no :D

 

Men men, er bare par uker igjen til darkfall, så da blir det action!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...