Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk Darkfall kan ha muligheten til å tiltrekke seg nye MMO spillere på samme måte som WoW klarte.

 

FPS spillergruppen er det nok ingen MMORPG spill som har klart å få hasen på enda, og der kan nok Darkfall gjøre et inntrykk ettersom, vell, det er mye FPS i spillet.

 

Archery er jo som i mount & blade. Man må ta hensyn til bevegelse og tiden det tar før pilen kommer frem, samt den naturlige buen pilen tar pga gravitasjonen, noe man jo ikke har sett i et MMO spill før.

Så det at hvertfall archery vil kreve endel erfaring og "skills" sier seg jo selv.

 

Blokking vil man jo nå gjøre ved å holde en knapp inne vet vi jo nå fra siste noob comic update. Slik at for å blokke må man holde knappen inne samt "sikte" mot motstandere, eller inkommende piler/magi for å blokke en del av skaden som kommer. Blokking krever stamina dog, så det er ikke gratis å bruke dette, slik at man slipper å se folk bruke det hele tiden.

 

 

Bruktilen: Er jo greit at du slenger på et lite "IMO" i slutten av innlegget ditt ettersom det kun er personlige yttringer og meninger du kommer med. Hvorfor skal folk bli mer lei av å dø her kontra i WoW hvor man må løpe i ghost form? Vil det ta lengre tid å skaffe seg nytt gear når man dør i Darkfall? Mulighens, men ikke så mye mer hvis man har spilt en liten stund, dermed ser jeg ikke helt det argumetet ditt der.

 

Griefing er ikke lov i Darkfall på lik måte som i andre spill, så det argumentet der ser jeg heller ikke helt. Først må man isåfall skjønne hva begrepet "griefing" betyr, så skjønner man jo at griefing på ingen måte trenger være mer klart her enn i andre spill, selv uten PvP. Rett og slett pga griefing ikke trenger omhandle PvP.

 

Når det gjelder ferdigheter så har dem aldri sakt at en spiller som startet idag kan være like god som en som har spilt et par måneder, noe som er ganske logisk iogmed at dette er et RPG spill tross alt. Men som er verdt å få med er at en som starter idag har mye å tilføye en kamp selv om de som sloss har vært med en stund.

 

En "endgame" spiller vil ikke kunne drepe 100 "nye" spillere like lett her som i andre spill nettopp pga det faktum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Griefing er ikke lov i Darkfall på lik måte som i andre spill..

Problemet som jeg ser det er at flestparten kommer til å innse hva folk ikke blir bannet for. Det er ikke særlig vanskelig å ganke folk over en lengre periode og slippe unna med det, hvis GM's sier noe så poster X person det på forumet og folk klager på at de ikke får lov til å ganke folk. Alle US spillerene kommer også til å invadere serverene, og de kommer ikke til å bry seg det minste siden de uansett kommer til å få servere et annet sted med bedre ping.

 

Vet at det kommer et system der man kan bli kriminell, men det fungerer bare ikke på folk som liker å griefe folk, det er som en ego boost.

 

Så har vi også det problemet som kommer når US serverene blir aktivert, mange folk vil stikke på dagen, og det tåler ikke noen spill, så jeg er litt spent på hvordan det går.

 

 

Når det gjelder ferdigheter så har dem aldri sakt at en spiller som startet idag kan være like god som en som har spilt et par måneder, noe som er ganske logisk iogmed at dette er et RPG spill tross alt. Men som er verdt å få med er at en som starter idag har mye å tilføye en kamp selv om de som sloss har vært med en stund.

Håper de holder seg til at ferdigheter har mye å si.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Griefing er ikke lov i Darkfall på lik måte som i andre spill..

Problemet som jeg ser det er at flestparten kommer til å innse hva folk ikke blir bannet for. Det er ikke særlig vanskelig å ganke folk over en lengre periode og slippe unna med det, hvis GM's sier noe så poster X person det på forumet og folk klager på at de ikke får lov til å ganke folk. Alle US spillerene kommer også til å invadere serverene, og de kommer ikke til å bry seg det minste siden de uansett kommer til å få servere et annet sted med bedre ping.

 

Men hvordan skal du klare å ganke folk om igjen hvis det ikke finnes noen årsak til å returnere til der du døde ettersom det mest sannsynligvis er borte det som du hadde på deg ved døden? Og der du resser vil jo være valgfritt, så du kan sette deg til å resse i en av de større byene hvor "towers" vil passe på at du ikke vil bli angrepet.

 

Så hvis det er noen som blir ganket om og om igjen, så skal man ikke skylde på PK'erne, da skylder man på den idiot personen som løper frem og tilbake til der han blir drept om og om igjen, så igjen.. Det er ikke et problem jeg ser vil skje så mye i Darkfall.

 

 

Vet at det kommer et system der man kan bli kriminell, men det fungerer bare ikke på folk som liker å griefe folk, det er som en ego boost.

Men igjen, hva mener du med å "griefe folk". Ganking er ikke en form for griefing.

Spawn-camping vil mest sannsynligvis ikke være mulig slik spillet er satt opp, så hva ligger man igjen med? "Trash-talking"? Isåfall det får man bare tåle.

 

Så har vi også det problemet som kommer når US serverene blir aktivert, mange folk vil stikke på dagen, og det tåler ikke noen spill, så jeg er litt spent på hvordan det går.

 

Det samme skjedde da med WoW, hvordan gikk det med det spillet etter at vi fikk serverne våre 4 måneder etter at det kom ut? Daoc hadde vell også samme situasjon?

 

Blir det for lite folk på en server, så er det bare å slå sammen flere.

 

Alle US spillerene kommer også til å invadere serverene, og de kommer ikke til å bry seg det minste siden de uansett kommer til å få servere et annet sted med bedre ping.

 

Men klarer ikke vi EU folk å stå imot US spillerne?

 

Er jo ikke verre enn å sørge for at dem i utgangspunktet ikke blir store nok til å utgjøre en trussel for oss om dette så er tilfellet.

Vi har jo også fordelen ved at vi har pingen på vår side, så hvis de blir for plagsomme, så er det faktisk bare å slå tilbake. Samle oss og ødelegge deres startsteder, vrake deres byer og sørge for at de ikke får seg nytt utstyr.

 

For min del så syns jeg dette høres gøy ut fremfor noe annet, men det får isåfall være en smakssak.

 

Håper de holder seg til at ferdigheter har mye å si.

 

Det faktum at det er full loot vil nok forhindre at stats og slikt vil utgjøre en alt for stor forskjell.. Uansett, HVIS det gjør det, så har man da bare mer å miste samt mer å vinne på det ved å tape/vinne en kamp så det ballanserer seg jo automatisk.

Lenke til kommentar
Men igjen, hva mener du med å "griefe folk". Ganking er ikke en form for griefing.

Ganking: Drepe en person der han mer eller mindre ikke klarer å forsvare seg selv. Gjør man dette flere ganger på samme person så blir det til griefing, altså fortsetter å ødelegge morroa til personen.

 

 

Det samme skjedde da med WoW, hvordan gikk det med det spillet etter at vi fikk serverne våre 4 måneder etter at det kom ut? Daoc hadde vell også samme situasjon?

 

Blir det for lite folk på en server, så er det bare å slå sammen flere.

Ja, det hadde vært flott om de gjorde dette, men ikke alle(WAR) er like villig til å gjøre så drastiske ting.

 

WoW =! Darkfall, det vil bli veldig forskjellig.

 

*mimre* Det var derimot veldig stilig den første uka på Burning Blade da jeg var i Lock Modan når en gjeng med horde starte å komme. Husker hvor kul de så ut, som en gjeng med pimps. Det ble ropt alarm på serveren og folk strømmet til, fiendene var veldig høy lvl, men de ble overmannet av lowlvls, utrolig morsomt slag som varte et par timer. *mimre*

 

Vi skulle visst få sjangsen til å prøve spillet uten å måtte betale for det, så hvis dette fortsatt stemmer så kan det hende det kommer en trial ved release, eller kanskje en OB om et par uker.

Lenke til kommentar
Men igjen, hva mener du med å "griefe folk". Ganking er ikke en form for griefing.

Ganking: Drepe en person der han mer eller mindre ikke klarer å forsvare seg selv. Gjør man dette flere ganger på samme person så blir det til griefing, altså fortsetter å ødelegge morroa til personen.

 

Ikke enig i din definisjon rundt "ganking", da dette blir sett på som spawn-camping, uansett....

 

Som sakt. Hvordan skal du få til dette i Darkfall?

 

Hvis du dreper en fyr, så spawner han ikke der du er. Han spawner der han har satt sin "HS". Eier han en by i sammhold med et guild så vil han jo helst spawne der f.eks og der kan du jo ikke drepe han flere ganger.

 

Det jeg vil frem til er at du spawner ikke midt ute i ødemarken når du dør, du er trossalt "naken" når du spawner igjen slik at du helst ønsker å "re-gear'e" deg selv for en ny kamp og ergo, du spawner på "sikre" steder hvor man har beskyttelse i form av "towers" som vil skyte folk som angriper innenfor stedets/byets grenser. Steder som man kaller for "hubs", steder hvor man har tilgang til banken og ellers handelssentere for å få tak i nytt gear.

 

Så spawn-ganking vil ikke være mulig hvis jeg har forstått det rett, så da må jeg jo spørre igjen. Hva mener du med "griefing" forutenom det eksempelet du gav meg her.

 

 

Ja, det hadde vært flott om de gjorde dette, men ikke alle(WAR) er like villig til å gjøre så drastiske ting.

 

Drasktiske ting? Det er jo for å i det hele tatt gjøre det slik at spillerne får en bedre spilleropplevelse i sitt spill, så hvis man ser at en server får for få folk så er det jo bare idiotisk å ikke slå sammen noen servere.

 

Hva Mythic gjør har da ingenting å si på hva Aventurine vil gjøre, så det å bruke dem som et eksempel blir jo ikke helt riktig.

 

*mimre* Det var derimot veldig stilig den første uka på Burning Blade da jeg var i Lock Modan når en gjeng med horde starte å komme. Husker hvor kul de så ut, som en gjeng med pimps. Det ble ropt alarm på serveren og folk strømmet til, fiendene var veldig høy lvl, men de ble overmannet av lowlvls, utrolig morsomt slag som varte et par timer. *mimre*

Ikke sant. :)

 

Så jeg ser ingen grunn til å syntes det er negativt at US spillerne kommer her og spiller med oss. Hvis noe, er dem "free bait" for min del.

 

Vi skulle visst få sjangsen til å prøve spillet uten å måtte betale for det, så hvis dette fortsatt stemmer så kan det hende det kommer en trial ved release, eller kanskje en OB om et par uker.

 

Det er OB som skal være "sjansen til å prøve spillet uten å betale" sjansen folk får. Det er hvertfall noe de sa for litt siden.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Det er flere definisjoner av griefing men ganske kort er det å bevisst ødelegge spillopplevelsen for andre uten annen motivasjon. Det er ikke nødvendig å drepe spillere for å oppnå det. Dessuten er det å drepe spillere i pvp spill mål i seg selv, hovedmotivasjon er loot og utfordring / hevn / ...

 

Ganking av newbie spillere kan bli sett på som griefing (ødelegge spillopplevelsen for nye spillere- noe politisk bak det også, mmo utvikler er avhengig av subscriptions og ferske spillere som vil gå litt lenger)

 

F.eks

I EVE-Online er det griefing å lure newbie spillere å ta items fra en cargo container i space slik at de blir flagget for pvp (og instapopped)

 

I EVE-Online er det griefing å bumpe store frakteskip slik at de ikke får warpet i high-security space (bare for å irritere)

Lenke til kommentar

Hvis du er bekymret for å bli ganket litt og griefet litt passer nok ikke et FFA (nesten ihvertfall) PvP game for deg. Slike ting skjer uansett, det ødelegger sjelden spillopplevelsen mer in noen minutter. Personlig gjør jeg bare det samme tilbake. Alltid morro når si 4-5 spillere har ganket deg flere ganger og så får du tak i flere som kan hjelpe deg, det resulterer ofte i god PvP kamper og en fin hevn.

 

Uansett så spawner du som sagt på GY's når du dør (slik som i AoC). Regner det blir ting anti ganking/griefing system der. Kan tenke meg at GY's også er i byer, der det blir vanskelig å gjøre det pga factions osv.

 

Hvis du blir ganket over en lengre periode er det bare å logge ut i 15 minutter, så har de nok stukket.

 

Hvordan alt vil fungere får vi nok ikke se før spillet går live (kanskje delvis i beta også for dem som er så heldig å være der).

Lenke til kommentar

Jeg mener bare at det ikke vil være så lett å "griefe" andre i Darkfall nettopp pga hvordan spillet er satt opp.

 

Man aner ikke hvilken "level" de man ser er på. Selv om noen går rundt i nybegynner klær og våpen så kan det lett være en person som har spilt i 1 år og ergo er på sitt "soft-cap" og vell så det som akkurat døde som er på vei ett eller annet sted.

Så angriper du alt og alle så skal jeg vedde på at du etter hvert møter en verdig motstander.

 

Eneste muligheten bli jo da selvsakt det å befinne seg i startområdene. Men finnes det PK spillere der, så vil det komme PKK spillere bort for å hjelpe til. Man får trossalt "rewards" for å drepe røde spillere. Det er snakk om quests og den slags som røde spillere ikke vil få lov til å delta i, så hvis man er vært "uheldig" å drepe egen rase et par ganger slik at man ble "rød" (lovløs) så må en drepe andre røde spillere for å fjerne dette flagget på seg selv. Ergo, man vil se PKs drepe andre PKs for å bli "godtatt" igjen.

Lenke til kommentar

Mortal Online kan bli godt det, men ikke med det tulleopplegget spillutviklerne vil ha angående statloss systemet.

 

Spillet mangler også 50% av features Darkfall skal ha, samt det er bygget opp på Unreal Engine 3. Ikke akkurat noe en skal skryte på seg ettersom andre MMOs som har brukt UE har failet stort sett når det er snakk om massive slagsmål.

 

Jeg sier mine meninger, så får forumet i seg selv enten sette seg på min side, eller andres side. Jeg har i det minste fått utlevert svar fra spillutviklerne ved å diskutere som jeg gjør.

Det å kysse spillutviklerne oppetter ræva kan andre gjøre. :)

 

Aaaanyway... Sorry off-topic.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vell heller om jeg blir lett hypet eller om jeg ønsker å få en så bra start på et spill som overhodet mulig.

 

Skal jeg spille et MMO så ønsker jeg da helst at det spillet skal komme godt igang, og da helst få spille med kjente og ukjente.

Det å snakke om et spill her har da vist seg å hjelpe endel, så det skader ikke å "hype" opp folk litt for å være med.

Hvordan ellers gjøre spillet kjent nok i dette landet når media ikke gidder?

 

 

Uansett, et spill som Darkfall burde alle støtte under og kjøpe uansett ettersom hvis dette spillet faktisk kan slå ann å ta inn litt kroner, så ender man opp med at større selskaper som Blizzard kan faktisk prøve seg på samme modell. Altså lage et MMO i et "sandbox" verden der hovedfokus går på det å lage systemer og verktøy som spillerne selv kan bruke for å lage eget endgame, istedet for det vi ser så alt for ofte i det siste, "theme park" spill hvor endgame kun er scriptet innhold. Enten det er gjennom raiding (PvE) eller battlegrounds (PvP).

 

Grunnen til at folk ble hypet for Age of Conan var nettopp deres påstander og lovnader rundt "sandbox gameplay", og da snakker vi om The Border Kingdoms som skulle egentlig være en sone hvor spillerne selv kunne herje rundt. Sannheten kom vell frem hvor "The Border Kingdsom" ikke var 10% ferdig engang når spillet kom ut, og 90% av innholdet som skulle ha vært der inne fremdeles er fraværende.

 

Der gjør Darkfall annerledes ved at de faktisk sier at de har hentet inspirasjon fra Sandbox spill som Ultima Online, Shadowban og Acherons Call for eksempel. Så da gjenstår kun spørsmålet:

Har du klart å lage systemene, verktøyene og "ryggraden" til spillet godt nok til at det lar oss spillerne styre og lage våres eget "endgame" som vi vil?

 

Vell ifølge deres "feature list" så ligger jo veldi mye til grunne for akkurat dette, så da får man bare vente å se om alt er i spillet, og hvis det er der, om det leverer som det skal.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Mortal Online kan bli godt det, men ikke med det tulleopplegget spillutviklerne vil ha angående statloss systemet.

 

Spillet mangler også 50% av features Darkfall skal ha, samt det er bygget opp på Unreal Engine 3. Ikke akkurat noe en skal skryte på seg ettersom andre MMOs som har brukt UE har failet stort sett når det er snakk om massive slagsmål.

 

Jeg sier mine meninger, så får forumet i seg selv enten sette seg på min side, eller andres side. Jeg har i det minste fått utlevert svar fra spillutviklerne ved å diskutere som jeg gjør.

Det å kysse spillutviklerne oppetter ræva kan andre gjøre. :)

 

Aaaanyway... Sorry off-topic.

 

 

Jeg ante ikke at NDA'en har blitt brytt av noen som jobber som beta tester for Adventurine, jeg.

 

Du vet altså med sikkerhet at Darkfall vil ha 150% features i forhold til Mortal Online? Jeg tror Warhammer har realisert for mange at, "Quality over Quantity" er viktig. Jeg vil ikke ha et drøss med nye features, når halvparten av dem er bugget eller ødelagt fra ground-up! Få features, men som likevel kjører på glatte skinner, er noe jeg heller velger.

 

Adventurine er ambisiøse, faen heller, jeg vil inderlig at de lyktes. Dog, Adventurine vil ha hele smørja denket opp i samme spill. Greit, en sandboks trenger det, mye å gjøre, frihet i hva du gjør osv. Synes du helt ærlig at Naval Combat ser bra ut? Imo, det ser utrolig klumsete og kjedelig ut. Ærlig talt, mer spenning i kampene får man i f. eks. EVE. Folk kommer uansett til å sammenligne det med Pirates of the Burning Sea o. l.

 

For mange features, alle halvferdige. Kanskje bedre, kanskje værre, men ingen kan måle seg med enkeltfokuserte spill på markedet fra før..

 

Åhh, jeg håper jeg tar feil.

Endret av bloodllines
Lenke til kommentar
Jeg ante ikke at NDA'en har blitt brytt av noen som jobber som beta tester for Adventurine, jeg.

Ikke jeg heller?

 

Du vet altså med sikkerhet at Darkfall vil ha 150% features i forhold til Mortal Online?

Det er ikke verre enn å se på "feature" listene til begge spillene så ser man da at Darkfall skal levere flere verktøy for spillerne sine kontra hva Mortal Online skal.

 

Jeg tror Warhammer har realisert for mange at, "Quality over Quantity" er viktig. Jeg vil ikke ha et drøss med nye features, når halvparten av dem er bugget eller ødelagt fra ground-up! Få features, men som likevel kjører på glatte skinner, er noe jeg heller velger.

 

"Quality over Quantity"?

World of Warcraft har da flere "features" enn hva WAR har, og WAR lovet da ikke så mange ting gjorde dem? Så hva mener du her?

 

Du mener kanskje at Darkfall kommer til å bli "buggete" og mener at Mortal Online ikke kommer til å bli det?

 

Mortal Online fikk kjøpt sin motor i 2007, og de regner med å lansere i 2009, altså 2 år under utvikling og du regner med at det spillet vil være mer feilfritt enn Darkfall som har vært under utvikling siden 2003?

 

Adventurine er ambisiøse, faen heller, jeg vil inderlig at de lyktes. Dog, Adventurine vil ha hele smørja denket opp i samme spill. Greit, en sandboks trenger det, mye å gjøre, frihet i hva du gjør osv. Synes du helt ærlig at Naval Combat ser bra ut? Imo, det ser utrolig klumsete og kjedelig ut. Ærlig talt, mer spenning i kampene får man i f. eks. EVE. Folk kommer uansett til å sammenligne det med Pirates of the Burning Sea o. l.

 

For mange features, alle halvferdige. Kanskje bedre, kanskje værre, men ingen kan måle seg med enkeltfokuserte spill på markedet fra før..

 

Åhh, jeg håper jeg tar feil.

 

Kan du forklare for meg hvilke "features" du mener er halvferdige?

Er det Naval Combat du mener så har vi da sett at det er spillbart allerede og ja, jeg syns det ser kjempe spennendes ut.

 

Det å sammenligne det med PotBS blir jo helt på trynet ettersom i PotBS så er man som i EVE, en båt i seg selv. Man løper ikke rundt på båten og har sin guild med seg på den, man spiller den som sin "avatar" og det er langt fra hva en gjør i Darkfall.

 

Båten fungerer som en mount i Darkfall, hvor man i enkelte spill har "mounted-combat"

kan bruke sin "mount" for å frakte seg og sin guild over lengre strekninger, og man kan bruke den som et middel for angrep.

Jeg mener at "naval-combat" systemet ikke er laget for å ha slag på vannet i seg selv selv om det er mulig, det er laget for å la guilds ha muligheten til å fraktes og forflytte seg ved hjelp av sjøen. Noe man ikke har sett i så mange spill enda. Det at båtene har kanoner der enkelte båter har plass til opptill 40 kanoner må da være spennende for de som liker slikt. Jeg selv gleder meg til å dra på tokt med en båt hvor hele guilen står klart ved hver sin kanon for å slå til, enten det er en by nærliggendes vannet, eller om vi rett og slett er ute for å kapre andre båter.

 

 

Men ja, du om ditt, og jeg om mitt. Jeg mener bare at WAR er som lillebroren til WoW på samme måte som at MO vil være lillebroren til DF.

 

Hvem som er "buggete" eller "halvferdig" gjenstår å se, da ingen av de tåler å lansere et halvferdig spill.

Lenke til kommentar
Rart hvordan folk har så store forhåpninger til spill innenfor sjangeren når man vet hvor mange som har "feilet".

 

Ser man på alle spillene som har failet i det siste så har dem enten vært kopier av World of Warcraft eller manglet innhold rett og slett.

 

 

Det nytter ikke lage et nytt MMO som skal levere tilsvarende innhold og service som det sjangerens allerede store konge Word of Warcraft leverer på akkurat samme måte som at det ikke er mulig å lage en Coca-Cola kopi for å stjele kunder fra nettopp, Coca-Cola.

 

Vi blir allerede servert en god service og da tar vi ikke til takke med en "lillebror" som kommer, selv om den kanskje er pakket inn i en annen nyere etikette som kanskje ser litt mer "fancy" ut.

Det man må gjøre er å lage noe som kan levere oss en ny erfaring og en service som ikke ligner på noe av det vi allerede har tilgang til, og der kommer Darkfall inn.

 

De vil gi oss et spill som ikke vil kunne sammenlignes med spill som er ute nå idag. De man kan sammenligne det spillet med er spill som er gått ut på dato, eller et spill som tilhører sci-fi genren, en genre som hvertfall ikke helt jeg liker så godt.

 

Og dermed er det en god sjanse for at spillet, eller hvertfall spill i denne "siden/typen" av sjangeren MMOGs kan få blomstre. For på den andre siden så finner vi World of Worcraft, og det monsteret er det ingenting å gjøre noe med. Det er for tungt for å flytte på, og det vil ikke flyttes på heller for den sakens skyld. ^^

 

Tronen for "theme park" MMOs er World of Warcraft.

Tronen for "sandbox" MMOs er EVE.

 

Så spørs det jo om Darkfall som er et fantasi spill kan gjøre noe med tronen til sandbox delen av MMOs.

Lenke til kommentar
Nei er jeg er spent på hvordan det blir å gå, man skal hvertfall bare gjøre seg klar å dø og å miste items.

 

På tide det kommer et spill der døden betyr noe i fantasy genren, ikke bare lekegrind og barnehagespill der å daue bare betyr en pause i spillet.

 

ALTFOR mange spill der døden ikke har en dritt å si, på tide det får konsekvenser å dø,,,'

 

Blir interesssant å følge dette.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Darkfall er kult siden man kan lage alt, og være akkurat hva man vil. pluss at det er skill basert og ikke lvl, men alikevel så er det på en måte lvl basert siden man må drive mye md det våpnet eller spellcasting for å bli god i det så en som ikke har trent opp skills i noe vil såklart være underpwerd i forhold tel en som har 100 points i spellcasting f.eks :p så blir litt av det samme kanskje, men det lar deg lage hva du vil da såklart så jeg liker det.

 

men en ting gruer jeg meg til, om det blir summon minion spells... jeg vil spille en necro md maaange pets som i diablo 2 :p men har hørt rykter om at DF skal være pet/minion fritt. så vurderer å droppe det og gå fullt inn for Diablo 3^^

Lenke til kommentar

Mortal online kan bli bra det, når det kommer i 2012. Tro meg, det kommer aldri i 2009, men om det imot all odds gjør det kommer det til å være et forferdelig uferdig og dårlig spill.

 

De som venter på Mortal Online har god tid til å prøve andre spill som Darkfall, de er i tillegg forholdsvis like, ihvertfall med tanke på hvilke andre MMO's som finnes nå.

 

Det som blir spennede å se for min del er hvor godt Darkfall blir i lengden. Det må være noe som får deg til å ha lyst til å logge inn. Ser ut som at det er det største problemet for tiden egentlig. De fleste MMO's feiler i lengden pga mangel på content osv.

 

Jeg er vel litt slik som oOphus, jeg håper at spill skal bli bra. Selv om jeg av og til kan virke som en stor fan av ting, er det mest pga dette. Vi trenger flere gode spill.

 

Har derfor aldri skjønnt hvorfor folk gjør sitt ytterste for å dra spill de ikke liker ned i gjørma, men det er helt vanlig overalt nå. Virker som om folk vil at det bare skal være 1 MMO (WoW?), men hvor kjedelig hadde ikke det vært.

 

Litt OT, men men.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...