Gå til innhold

EDIT: Hvor stor er AKG K518 DJ i forhold til koss portapro?


Benbels

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt til å kjøpe meg nytt headset og da har jeg noen mål som headsetet må bestå! : )

 

-Jeg vil at jeg skal merke forskjellen på det jeg har nå! (Har en Sony walkman NWZ-A826 med medfølgende øreplugger)

-Skal ikke se ut som jeg går med en parabol på hue.

-Skal være gode å ha på

-Skal ikke koste så alt for mye. (Regner med 1000 og nedover)

-Ikke mikrofon på siden

-Kan gjerne se kule ut :D

 

Det er det. (Hvis jeg kommer på noen flere mål så kommer jeg til å redigere teksten)

 

Takker for svar : )

 

EDIT: Lurer nå på hvor stor AKG K518 DJ er i forhold til koss portapro.

Endret av Baby B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sennheiser PX100 er vel en av de beste små billige headphonene som er , som ligger på rondt 3-400 ,- som jeg selv har og kan anbefale :) og om du vil ha noen litt større og lukket kan du jo se på AKG K518DJ som og er veldig bra iforhold til prisen , værtfall plenti med trøkk i de klokkene :p

Takk for hjelpen, er fortsatt åpen for nye forslag : )

Lenke til kommentar
Sennheiser PX100 er vel en av de beste små billige headphonene som er , som ligger på rondt 3-400 ,- som jeg selv har og kan anbefale :) og om du vil ha noen litt større og lukket kan du jo se på AKG K518DJ som og er veldig bra iforhold til prisen , værtfall plenti med trøkk i de klokkene :p

Vet du om noen steder i oslo der jeg kan prøve disse hodetelefonene ? : )

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd AKGene, men PX100 er i alle fall de klart beste i den prisklassen.

Aberet med PX100 er at de er helt åpne og lekker veldig, samtidig med at ikke isolerer. Hvis dette ikke er av noen betydning for deg, bør det absolutt være et alternativ!

 

AKGene tror jeg er lukkede og vil naturligvis "holde" bedre på lyden. Etter hva jeg har hørt er også AKGene også svært bra, men litt dyrere.

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd AKGene, men PX100 er i alle fall de klart beste i den prisklassen.

Aberet med PX100 er at de er helt åpne og lekker veldig, samtidig med at ikke isolerer. Hvis dette ikke er av noen betydning for deg, bør det absolutt være et alternativ!

 

AKGene tror jeg er lukkede og vil naturligvis "holde" bedre på lyden. Etter hva jeg har hørt er også AKGene også svært bra, men litt dyrere.

Akg koster ikke merer enn 450 eller noe på cdon. :p kan godt gi meg noen råd om noen dyrere hodetelefoner! : )

Lenke til kommentar

De koster nok mer på Soundgarden, om jeg husker rett. ;)

 

Da jeg lette etter hodetelefoner av samme type og til pris på 500-1000, erfarte jeg at, i hvertfall etter min smak, er det vanskelig å finne gode lukkede hodetelefoner som ligger litt under tusenlappen. Jeg endte opp med K518DJ selv, i kombinasjon med et par ørepropper for litt mer praktisk pakking. Noen bedre under en høvding klarte jeg i hvertfall ikke å finne.

 

Generelt ganske så gode saker, og forholdsvis solide, selv om lyden er ganske så "tung". Å ta av putene inni klokkene hjelper en god del på diskanten.

Lenke til kommentar

Har selv et AKG K518 DJ headsett, må si de er veldig gode til prisen.

Eneste minuset er at det har seg slik at 3,5mm jacken er ganske stor på den. Hodetelefonutgangen på iPod'en min ble ødelagt, men heldigvis gikk det på garantien.

 

Det tok 10 måneder før det skjedde da og jeg brukte det hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...