Gå til innhold

Prøveversjon av "Garry's mode"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

En i klassen har spillet "Garry's mode" på dataen sin, og jeg så på når han spilte det på skolen en dag. Jeg fikk veldig lyst til å prøve spillet selv.

Er det noen som vet om en måte å få prøve dette spillet gratis på?

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo.

En i klassen har spillet "Garry's mode" på dataen sin, og jeg så på når han spilte det på skolen en dag. Jeg fikk veldig lyst til å prøve spillet selv.

Takker for alle svar

DU kan laste ned Garry's Mod 9.04

Den nyeste gratis versjonen :)

Skrevet
Hallo.

Takker for alle svar

DU kan laste ned Garry's Mod 9.04

Den nyeste gratis versjonen :)

kan du gi link og forklaring til hvordan jeg gjør det?

må jeg ha noen spill fra før av for å spille det?

Skrevet
Nå tuller du Reavenas. Så lenge du har et spill som bruker source-motoren, et hvilket som helst spills om bruker "hl2.exe", så kan du laste det ned.

marti9, har du steam? Hvilke spill har du på steam?

har steam, ja. Med cs 1.6, cs:cz på min account. har installert cs:source og diverse andre på andre accounter.

Skrevet (endret)
Da laster du ned spillet og bruker en av brukerene med CS:S og spill med "ny" grafikk til å spille GMOD.

men jeg vet ikke passordet til den accounten. en venn sin, og han har også glemt passordet. hehe :D

men dersom jeg installerer half-life 2 demo, kan jeg spille det da?

Endret av marti9
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Regner med at det skal gå bra ja. Er jo bare å prøve.

Skrevet
Nå tuller du Reavenas. Så lenge du har et spill som bruker source-motoren, et hvilket som helst spills om bruker "hl2.exe", så kan du laste det ned.

marti9, har du steam? Hvilke spill har du på steam?

Ja?

Det var jo deg jeg skrev, tror jeg hvertfall.

jeg skrev "Du trenger et Source spill."

så skrev jeg opp noen spill og så skrev jeg Osv.

Osv = Også Videre.

Skrevet

Prøv å laste ned Half life 2 Lost Coast. Dette er en demo av HL2-spillene så du får prøvd det ut.. Start spillet og start et map. Etter det skal det bare være å starte Garry's Mod om ikke annet står nevnt i instruksene.

Skrevet
Prøv å laste ned Half life 2 Lost Coast. Dette er en demo av HL2-spillene så du får prøvd det ut.. Start spillet og start et map. Etter det skal det bare være å starte Garry's Mod om ikke annet står nevnt i instruksene.

Tusen takk for alle svarene. Skal prøve det ut med en gang.

Skrevet

Jeg lastet ned Half Life 2: Demo. Deretter lastet jeg ned Garry's Mod, og installerte det. Også startet jeg steam på nytt, og startet Half Life 2: Demo. Jeg valgte "NYTT SPILL", men etter en stund lukket spillet seg og det kom opp en feilmelding som jeg ikke husker nå. Men tilbake til Garry's Mod(eller Mode?). Jeg finner ikke Garry's Mod i spillemenyen på steam. Er det der jeg skal finne den? Eller...?

Skrevet (endret)

Da er spillet plassert i feil mappe. Den skal ligge i "Programfiler\Steam\steamapps\SourceMods" i en egen mappe. Etter det skal det være nok å starte steam på nytt og spillet skal vises i listen.

Og ja, det heter Garry's mod ;)

Endret av Thor.
Skrevet
Da er spillet plassert i feil mappe. Den skal ligge i "Programfiler\Steam\steamapps\SourceMods" i en egen mappe. Etter det skal det være nok å starte steam på nytt og spillet skal vises i listen.

Og ja, det heter Garry's mod ;)

Jeg har installert det her: D:\Programfiler\Valve\Steam\steamapps\SourceMods\gmod9, men selv om jeg starter Steam på nytt, kommer det ikke opp et spill som heter Garry's mod. Må det aktiveres på en måte, eller går det an å starte det fra utforsker? På "Mine spill" viser det bare de som pleier å vere der, i tillegg til Half Life 2: Demo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...