kasin21 Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Har en MB 1994 c180 (W202)IMPORTBIL(vet ikke land, men tror tyskland) og der står det et 24 v batteri.... dette er da litt uheldig for lyspærer og alt annnet på 12 v som er satt inn i bilen naturligvis.. men lurer på om det kan være 24 v anlegg i bilen? (alt annet enn lys som er satt inn i ettertid) evnt noen måte å sjekke det på? instruksjonsboka sier ingen ting om det Endret 17. oktober 2008 av kasin21
agvg Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 24V batteri? Det har jeg aldri sett i ett kjøretøy, hvordan vet du det er 24V? Bilen har 12v anlegg, og jeg er nok ganske sikker på at du har lest feil på batteriet.
kasin21 Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Skrevet 19. oktober 2008 24V batteri?Det har jeg aldri sett i ett kjøretøy, hvordan vet du det er 24V? Bilen har 12v anlegg, og jeg er nok ganske sikker på at du har lest feil på batteriet. antagligvis ligger det en annen feil noen plass, for det er litt høyt forbruk av pærer, målte 24 volt på batteri, men målte feil med meteret :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå