Gå til innhold

Flere som ikke fikk Little Big Planet idag?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Skrevet
Weeeeeee :love: Da ligger LBP og venter på meg til jeg kommer hjem.

Fire og en halv time til jeg kommer hjem, men jeg får ikke lov å spille før jeg har støvsugd soverommet og laget middag :thumbdown:

Grændiz i dag? :p

Digg å ha flyttet hjemmefra, azz :p

Jeg har flytta hjemmefra jeg :p

Og nei, jeg skal lage grillet ørret tenkte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sjekket nettop, ingen servere. Kanksje i morgen etter opprinnelige planen?

Skulle kommet ut i USA i dag, så følger de normal plan burde de være oppe i dag.

Skrevet
faen nå har jeg vert hele drammen å halve oslo rundt på utkikk etter little big planet. men ingen steder å se! :dontgetit: faens heldig griser :ermm:

Ikkje Little big planet men LittleBigPlanet

Skrevet

Bruker du norsk språk i menyene til PS3en så får du norsk tale i Littlebigplanet. Noe som er en smertefull opplevelse fikk jeg erfare i dag.

Den "defekte" utgaven fungerer ypperlig. Har spillt nesten hele arbeidsdagen min :D

Skrevet

Spent på om noen butikker selger spillet i morgen jeg. Da det egentlig skulle kommet ut, noe som er en fordel sådan, men på den andre siden en ulempe da butikkene har fått nok en dag på seg til å få info om tilbakekallingen.

Skrevet

Nå er det 4 stykk på vennelista mi som koser seg med LittleBigPlanet og en som spiller et annet spill selv om han har LBP. Kan noen vekke meg når LBP kommer ut?:p

Skrevet
Nå er det 4 stykk på vennelista mi som koser seg med LittleBigPlanet og en som spiller et annet spill selv om han har LBP. Kan noen vekke meg når LBP kommer ut?:p

Samme her.. Hater når folk på vennelista spiller.. :(

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det i Asker/Bærum/Oslo området? Så på internett igår at Elkjøp Sandvika hadde det, men idag var visst alt borte. Hos platekompaniet står det release først ut i november..

Noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...