Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor


Anbefalte innlegg

Noen som kan svare meg på hvorfor Telenor avidi har så elendig nett ?

ms er så Ufattelig ubegripelig ustabil fks 20-40-90

og Upload speeden e dritt, og dem fixer ingenting når 200-300000 kunder ringer og klager på nettet er dårlig Latencyen er søppel ;(

er det fordi dem har overbooka sentralene så dem slipper og sette inn nytt Teknisk utstyr i sentralene ? så dem kan tjene mere penger ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan svare meg på hvorfor Telenor avidi har så elendig nett ?

ms er så Ufattelig ubegripelig ustabil fks 20-40-90

og Upload speeden e dritt, og dem fixer ingenting når 200-300000 kunder ringer og klager på nettet er dårlig Latencyen er søppel ;(

er det fordi dem har overbooka sentralene så dem slipper og sette inn nytt Teknisk utstyr i sentralene ? så dem kan tjene mere penger ?

 

vel, et ord: Telenor

Lenke til kommentar

Ingen som her som har Telenor avidi ?

som kan fortelle hvor jevla oberbelasta nettet er

Ms fyker i alle kanter, og eneste Kundeservice kan by på er "Hva er Hastighetene dine (oppned)"

Latencyen til Avidi suger, noen som vet ? UPC som nettop har oppgradert Teknisk utstyr i sentralene sine har fått en helt sinnsyk stabilitet og Latency. STC 1024512 som da UPC kan levere til alle i Oslo områdene har en Latency på 10-15 ms stabilt ( for dere som kan med Netcodes i Cs vet hva cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 og rate 25000 er ? ) de netcodes er LAN settings og UPC chello kundene kjører de glatt uten ustabiliteter og har rundt 20 i ping stabilt mens det er bare SDSLSHDSL kundene som klarer , Ingen ADSL kunder

nå ser vi bort fra n00bs som kommer hit og sier at dem kan det, da sier jeg bare en ting Sjekk netcodesa dine fordi de kjører på lav cmdrate og updaterate.

Med Avidi kan vi ikke kjøre høyere cmdrate på 40 da blir det 2000 i ping, og det er ille ;(

Fuck Avidi.

Sitat slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...