Gå til innhold

Addons i 3.0.2


Anbefalte innlegg

Det virker nå som om de fleste opplever en del problemer med addons etter at den nye patchen ble introdusert. Tenkte derfor det kunne være en god ide å få en oversikt over addons som fungerer nå. Selv lurer jeg på om jeg skal slette hele addon mappa, og starte på "scratch". Så, kom gjerne med erfrainger om addons som fungerer, og som dere anbefaler til andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer for meg (ser det ut til):

- Advanced Trade Skill Window

- ag_unitframes

- Auctioneer

- Bartender 4

- Deadly Boss Mods

- Fubar

- Gatherer

- Healbot (har alltid brukt Grid - men kunne ikke finne en oppdatert versjon av den...)

- Omen

- QuestHelper

- Recap

 

CTRA ser ut til å være discontinued...

Grid fant jeg ikke oppdatert

Savner også Classtimers og en oppdatert Mobinfo/Mobhealth

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Da begynner jeg med et spørsmål. For å fjerne alt av addons og slikt, sletter jeg alt som ligger i interface\addons ? Regner med at de som heter "blizzard_***" skal være der, men kan resten trygt fjernes? Og må jeg i tillegg fjerne hele WTF mappa?

Lenke til kommentar

Kompis av meg ga meg ett godt tips. Gå til curse.com og last ned Curse Client. Innstaller den, la den søke opp WoW mappa på din maskin og så kan den oppdatere de addons du har - det står også om addonen ikke er oppdatert. Går mye raskere og er lettere enn å søke opp hver eneste addon så treigt som addonssidene er nå.

 

De du ikke finner oppdatert versjon til får man bare disable enn så lenge og håpe det kommer oppdatert versjon så fort som mulig.

 

- edit -

Husk å ta backup av addons og WTF mappa før du oppdaterer, så husker du i det minste hvilke addons du hadde om alt går klikk.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar

alt kan trygt fjernes i interface mappa. Selv blizzard mapper. De blir automatisk opprettet om de mangler.

WTF mappa er ikke nødvendigvis et must å slette. Den innholder endel innstillinger av addons. Om du ikke sletter den så kan det hende du slipper å forandre innstillinger på de. Det kan jo både være et pluss og minus.

 

hele interface og wtf er i alle fall en "clean sweep" :p

Lenke til kommentar

To ting jeg lurer på; hva heter addonen hvor man kan se hvor mye ting er verdt ved å holde pekeren over? En annen ting jeg hadde før var at man kunne se hvor mye man har av et item og hvem av charsa som har den, hva het denne?

 

Edit: Jeg hadde også et bedre kart enn det jeg har nå, som var litt gjennomsiktig og med alle plasser ferdig utforsket, noen som vet hva dette kan være :)

Endret av dup
Lenke til kommentar

Den heter Auctioneer. Og kartet du snakker om er Cartographer, men den er bugga i 3.02, så man ikke får zoomet ut world map.

 

Men det er jo vanskeligere å få de Explore xxxx achievements når alle kartene er fullt utforsket på forhånd. Da ser du ikke hvor du ikke har vært enda.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Fikk anbefalt wowmatrix i går av en bruker, og kan trygt anbefale denne. Oppdaterer alle utdaterte og man kan i tillegg velge i flere hundre andre addons hvis man ønsker.

 

Jeg skjønner ikke at jeg har tatt i bruk denne tidligere. :)

Har tenkt på den, men har vært veldig tilbakeholden i forhold til sikkerhet.. men den er vel kanskje helt trygg?

Lenke til kommentar

Har fått lagt inn auctioneer(suite) nå, og tilsynelatende fungerer det. Men! Det virker som den viktigste egenskapen ikke er helt i orden, den husker nemlig ikke resultatene fra scanningen. Altså etter en scan, og hvis jeg holder pekeren over et item, så får jeg ingen informasjon om at den har vært på AH før. Noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
Savner også Classtimers og en oppdatert Mobinfo/Mobhealth

 

Erm... du er klar over at spillet nå viser tall istedet for % på helsen/mana til ALLE i spillet (både PC og NPC). Skjønner ikke helt hva du da skal med mobhealth ;)

 

Den jeg brukte registrerte også drops :)

 

Men det fins kanskje en annen addon for det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...