Olum Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an. Jeg kjenner folk som har boosta sin egen char ved å låne en annens account og spille på to samtidig. Men 36?!
Locrin Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Liten sjangse for det, men det kan hende han tar igjen litt tid ettersom han ikke trenger å vente på andre for å få sammen en gruppe. Men han ødelegger jo en del av poenget med mmorpg spill. Greit nok han spiller fortsatt mot andre levende motstandere, men noe av poenget er jo også å spille sammen med andre levende mennesker. Endret 15. oktober 2008 av -Zeitgeist-
suprmatias Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Men han ødelegger jo en del av poenget med mmorpg spill. Greit nok han spiller fortsatt mot andre levende motstandere, men noe av poenget er jo også å spille sammen med andre levende mennesker.
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 En jeg kjenner har 6 biler i garasjen, og han mekker bil hver kveld, fy faen for en nolifer. Err, nei. Noen har tid, noen har penger. Let them, sier nå jeg.
Laffe Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) edit: ja kommentaren var vist fra db.no hoho Endret 15. oktober 2008 av laffe
Heart Break Kid Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 En jeg kjenner har 6 biler i garasjen, og han mekker bil hver kveld, fy faen for en nolifer. Err, nei. Noen har tid, noen har penger. Let them, sier nå jeg.
PSV Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 PSV er visst aktiv dagbladet leser. Evt. han syns det var et greit svar på problemstillingen i tråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå