ukjentbrukergitt Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Vurderer å kjøpe en volvo 460 95 modell. Men har lest litt rundt og det viser seg at det er en renault motor i den. Hvordan er renault motorer egentlig? franske biler har ikke det beste ryktet liksom..
agvg Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Tja, så lenge motoren er vedlikeholdt så skulle ikke dette være noe problem på noen måte.
spøkelse Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Spør deg selv: Hvor ofte ser man gamle Renaulter? Ganske sjelden, men det kan være av andre årsaker enn motoren.
agvg Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Tja, skal man begynne sånn så ser jeg igrunn aldri noe særlig 240-er lengre, Sierraer er jo skjeldne og se osv. Og det er relativt skjelden at det er motoren som sender en bil til huggeren.
ukjentbrukergitt Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Skrevet 17. oktober 2008 var visstnok mye rust p åde og? stemmer det?
agvg Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Rust er alltid ett tema på gamle bruktbiler, det må sjekkes før kjøp.
Staalkontroll Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Har hatt en av disse med 2 liter motoren. Utrolig sterk bil med et godt drag, spesielt med automat. Hadde null og niks problemer med den de 2 årene jeg hadde den. Gikk rett igjennom eu-kontrollen før den ble solgt. Men sørg for å få siste utgave av disse da gamle barnesykdommer er blitt rettet opp. Også sjekk rust i hjulbuer da dette er en stor svakhet. Disse bilene har etter mitt syn et ufortjent rykte. Men så er det ikke akkurat den peneste bilen volvo har laget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå