Julekula Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 jeg kan veldig mye om lotr så kansje jeg velger det fordi jeg kan historien og verdenen så mye men wow er et helt nytt spill for meg selv om det er flest folk som spiller wow. så hvilket skal jeg velge? kommer nye folk til å slutte seg til lotro i stedet for wow siden wow er så gammelt? og hvor mange spiller lotro i hele verden? er det sånn 100 000?
Villanden Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 med tanke på nicket ditt så er kanskje Wow det naturlige valget Men hvis du liker Lotr og kan mye om historien og stedene, så vil jeg anbefale Lotro. Mange fine plasser å besøke. Men er du usikker kan du alltids laste ned Trial til begge spillene. Wow er vel en uke tror jeg, mens Lotro er på 14 dager. Det skulle nok hjelpe deg i å ta et valg.
Bear^ Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Spill Tetris: Online. Bedre PvP skal du lete lenge etter. Men seriøst, prøv LOTRO og prøv WoW. Du har 14 dagers trial på LOTRO og 10 dagers trial på WoW. Skulle være nok til å gjøre deg opp en mening.
alleibruk Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) lotr er milevis foran wow med grafikk, community og historie. mye bedre spill etter min mening, men som sagt. det finnes trial på begge, så prøv ut hva du liker best. http://www.codemasters.co.uk/trylotro/trialkey.php Endret 12. oktober 2008 av alleibruk
anotherzen Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 LotRO har forferdelige classes og combat. OK grafikk og noe av storytellingen er til tider over middels, som singleplayer instancene osv. Men noe Tolkien opplevelse er det ikke. Communityen er som alltid i MMO's, kommer helt ann på hvem du henger med. Som de andre sier, test begge, jeg tror du fort vil finne ut hvilket et du liker best.
Xolan Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Vil du spille pvp tar du Warhammer Online EDIT: Unødvendig quote. Endret 12. oktober 2008 av Xolan
Manuzet Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 det spillet du føler deg tilfreds med er enig med hofern. men eg hadde helst valgt wow
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 prøv trials. Jeg har prøvd begge deler og endte opp med LOTRO. Hvis du vil kan jeg PM deg en trial kode for 7 dager for LOTRO.
chairgame Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 har spillt begge, og jeg mener at LOTRO er bedre på solo-spilling, har bedre grafikk og storyline. Hvis du vil spille mye PvP er WoW bedre, WoW har også mange flere Raids/dungeons, men det kommer etterhvert flere og flere i LOTRO. + at det er morro å besøke kjente steder fra LOTR i LOTRO.
Wartom Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vil anbefale Lotro selv, dette spillet funker bra for meg. Men jeg vil også si at jeg vet om mange som spiller WoW og er veldig fornøyd med det. Prøv begge og se hvilken du liker best.
Julekula Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Jeg skal kjøpe lotro for nå har jeg funnet ut at det er en del folk som spiller det. men jeg gidder ikke trialsene for når jeg skulle prøve å laste ned trialen til wow så tok det 70 timer å laste ned trialen. Navnet mitt var bare det første jeg kom på som hadde med et mmorpg spill å gjøre så jeg trenger forsåvidt ikke å velge wow. men takk for at dere hjelper meg dere har hjulpet meg til å ta et valg: i morgen skal jeg ikke på skolen.
BonoU2 Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor ikke engang vurdere Warhammer Online?
Julekula Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 (endret) fordi warhammer kan jeg ingenting om men jeg bare digger alt som har med ringenes herre å gjøre har sett filmene nesten så mange ganger at jeg kan replikkene. forresten skal jeg vurdere warhammer march etter lotro for jeg bare digger strategispill også. var på lotro .com men fant ingen trial. du kan godt pm-e meg Amir90 Endret 12. oktober 2008 av wow-dude
alleibruk Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 la no linken til trial i posten ett par hakk opp... her er den igjen... http://www.codemasters.co.uk/trylotro/trialkey.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå