Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MYTH CONFIRMED!

Offroad (Wintergreen) er til salgs i Norge. Det er også den blåe boksen +++

Så de på ishockey pucken her om dagen. Men selv gikk jeg for en boks med Grovsnus <3

Den var god! Som steike. Litt vansklig og bake, og jeg som har regulering sliter med den ekstra mye.

Må få sagt, at jeg elsket fremdeles General Løs høyest! Men grovsnus er offisielt på andre plass :)

Skrevet
MYTH CONFIRMED!

Offroad (Wintergreen) er til salgs i Norge. Det er også den blåe boksen +++

Så de på ishockey pucken her om dagen. Men selv gikk jeg for en boks med Grovsnus <3

Den var god! Som steike. Litt vansklig og bake, og jeg som har regulering sliter med den ekstra mye.

Må få sagt, at jeg elsket fremdeles General Løs høyest! Men grovsnus er offisielt på andre plass :)

hvor i verden befinner du deg da??

Skrevet

Men den kiosken med navnet pucken i Hamar burde boikottes!

Makan til rælsjappe! Dyreste snusen som er å få tak i! Selger mocca til 65kroner.

Gjorde det i sommer ihvertfall-.-

Men, han tjener nok godt på det, han selger til mindreårige, og de betaler alt for å få sin elskede pris!

Skrevet

Jeg har et par jenter på trinnet som snuser. Og de ser faen ikke ut. Ho ene er jo ganske (les: veldig)mandig fra før av og med en prell under leppa som synes veldig godt, blir jeg skremt

:scared:

Skrevet
Selger mocca til 65kroner.

Hvorfor kjøpte du Mocca? :ermm:

Kjøpte for en kamerat: p

Aldri kjøpt en ask med Mocca til meg selv, ikke faen om jeg gjør det heller.

Kan jo innrømme at jeg kjøpte "M by mocca" en gang, og den funka..

Skrevet
Hva er det dere snuser på selveste julaften da? Her går det i General Løs og Skruf Tränbær.. :xmas:

General portion & Skruf original løs <3

Skrevet
Skruf sterk løs :D

Skruf løs med andre ord... :roll:

Finnes da skruf sterk løs og :) Du vet ingenting om at han kan ha vert i sverige og kjøpt der da :o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...