Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HAr vel aldri vært sagt at man får tak i det lovlig heller :) Naiv eller? :p

Edit: rettet mot Basskuk

Hm. Kanskje? Jeg innbiller meg at slikt finner man mest på bygda, og etter det jeg har fått med meg bor snus-dog i Oslo.

Er vel egentlig ikke lov å diskutere temaet om hvordan han får kjøpt når han er under 18 :whistle:

Sorry. Jeg er bare nysgjerrig, skulle vel kanskje sendt ham en PM i steden.

Skrevet

Det har jeg ikke opplevd, bare med Skruf Orginal.

Er det noen som har merket av Skruf Orginal porsjon kan smake veldig forskjellig?

En gang kan den smake god tobakk, mens andre ganger bare skikkelig beskt.

Og, er vi ikke ferdig å diskutere om stjelingen til snus-dog?

Dere må jo fatte det at det er skikkelig status å fortelle vennene sine (og folk som ikke er venner), at man har stjelt snus!?

Skrevet

Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
Det har jeg ikke opplevd, bare med Skruf Orginal.

Er det noen som har merket av Skruf Orginal porsjon kan smake veldig forskjellig?

En gang kan den smake god tobakk, mens andre ganger bare skikkelig beskt.

Og, er vi ikke ferdig å diskutere om stjelingen til snus-dog?

Dere må jo fatte det at det er skikkelig status å fortelle vennene sine (og folk som ikke er venner), at man har stjelt snus!?

Ja, noen ganger er skruf original skikkelig forferdelig! Det har ikke hendt meg med da, men noen ganger kommer noen med en skruf boks og sier "Lukt denne da!" så brekker man seg omtrent av lukten. ugh

Åja, og ofte er det ikke noe særlig stort skille mellom skruf original og tranbär

Skrevet
Snus-Dog: Av ren nysgjerrighet. Hvordan får du kjøpt snus selv? Har du et falskt leg, eller stikker du bare på butikker hvor de ansatte er særdeles slappe? Eller en kombinasjon? O.o

Hmmm, jalla-sjapper som noen kaller det :p

Syntes faktisk noen av dem har bedre utvalg en på vanlige butikker :)

Men til noe helt annet... Noen som har prøvd den Blå snusen? Heter Blå eller no :) Så den på nesodden for litt siden..

Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!!

Enig, opplev det med maaaange skruf bokser...

Nei, det gjør vi ikke heller. Men om du leser litt lenger frem får du se at Snus-dog ikke kjøper, men stjeler snusen sin..

Det var 1 gang, mann!

Skrevet
Aner ikke sto Blå i blå skrift..

HAr noen prøvd den?

Jepp, den er digg den. Smaker bittelitt röda lacket. Lett å pakke. Styrke kan lignes med skruf løs

Skrevet
Er pokker meg lei alle Skruf Sterk posene med hull i!!

Jeg også. Har funnet opptil 3 poser med hull i en og samme boks. Har vært hull i minst en pose i hver boks jeg har kjøpt av Skruf de siste to ukene. Jæævli plagsomt.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)
Du er kriminell, vi glemmer det ikke :) Står fortsatt ved innlegget jeg skrev som ble slettet av en moderator etter skrytinga di.

Agreed.

Fin guide:

Endret av Slettet+981287349
Skrevet
general ekstra sterk løs finner man over alt

har ikke sett skruf white ennå :S

Skruf whit har komt til butikkene ivertfall her i Stavanger. Meget god, gled dere

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...