Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg synes da ikke det, synes den er ganske finkornet og grei å bake.. Bedre enn de fleste!

Jeg suger til å bake, så kan ikke være ille.. snust 7-8 bokser, med den. Eneste er at den blir fort tørr.. Må unna på minst 5 dager ellers blir den litt tørr.

Endret av -pyrion-
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ta 1-2 dråper vann i snusen om den er veldig tørr, funker fett.

Skrevet (endret)

Har nå bestemt meg for å beygnne å snuse mer porsjon siden det er mer praktisk i de fleste tilfeller, men har omtrent bare snust løs før så har jeg fint lite peiling på porsjonssnus. Er omtrent som å være en helt ny snuser. Noen som har noen anbefalinger til porsjonssnus? I løs gikk det for det meste i general, men er ikke sp stor fan av General sin porsjonsvariant.

Endret av Hamaestra
Skrevet

Av løs snuser jeg også General. Også litt RL, N&J.

Av porsjon går det mest i N&J, Skruf Sterk, og General Ekstra Sterk. Kosesnus er Skruf Tranebær. ^^

Skrevet
Tjaa, vet ikke helt: p Har klart å vri for mye på krana, og dynka hele snusen-.- Men, agurskskive fungerer bra!

Blir ikke smaken forskjellig når du har en aqurkskive i?

Skrevet
Heey, Skal på LAN og trnger en snus som renner lite og gir god effekt:D

Skruf orginal/sterk portion... Spørs hvor "hardcore" du er :whistle:

Skrevet
Heey, Skal på LAN og trnger en snus som renner lite og gir god effekt:D

Skruf orginal/sterk portion... Spørs hvor "hardcore" du er :whistle:

Det går bra:D det er det jeg pleier å bruke:D

Skrevet
Har nå bestemt meg for å beygnne å snuse mer porsjon siden det er mer praktisk i de fleste tilfeller, men har omtrent bare snust løs før så har jeg fint lite peiling på porsjonssnus. Er omtrent som å være en helt ny snuser. Noen som har noen anbefalinger til porsjonssnus? I løs gikk det for det meste i general, men er ikke sp stor fan av General sin porsjonsvariant.

Prøv lucky strike sine porsjonsnuser. Grei effekt, og smaker godt

Skrevet

Samme her, varierer mellom de to. Skal til sverige nå til helga, noen forslag til noen nye merker jeg kan teste? som ikke er i norge såklart.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...