Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Skrevet
Prøv ettan portion visst du får tak i den, nydelig pose snus.

I disagree. I forhold til Ettan Lös er posjonen helt jævlig. Ble så skuffa at det finnes ikke ord. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv ettan portion visst du får tak i den, nydelig pose snus.

I disagree. I forhold til Ettan Lös er posjonen helt jævlig. Ble så skuffa at det finnes ikke ord. :(

nåda porsjonen er ikke dårlig. Fått opp øynene for gøteborgs rape i det siste, skummelt sent så god som den er. Tror det er forandringen som fryder.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Tror faktisk jeg aldri har hatt så store forhåpninger til en snus før.

Skrevet (endret)

Prøvde General Sterk White Portion, ble ganske skuffet. Snusen er ikke gjevnt fordelt i posene og blir lett ubehagelig å ha under leppa (synes jeg). Holder meg til General Ekstra Sterk, god smak og effekt. Chill å ta en når jeg sitter på bussen.

Endret av Boom!
Skrevet
Hvilken posesnus renner minst?

Tror jeg må si Skruf orginal. Men så er også white portion lagd for å renne lite.. Viss du heller mot white så kan du jo prøve Lucky strike. Bra nybegynner snus, noe jeg anntok siden du spurte det spørsmålet..

Skrevet (endret)

Finnes en white og en orginal, noe eg trodde de fleste her visste.. White renner ikke så veldig mye, men allikevel mer en skruf

Edit: Snakker om LS

Endret av TurtelWar
Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Hva med RL white?

Flere av mine venner snuser RL white, personlig syns jeg ikke at den er noe spesielt god. Smake rart og såpete, akkurat som gøteborg rape.

Skrevet

Bommet et par RL av en venn i dag, den fargede boksen.

Synes den smaker godt. En god snus til å veksle litt med, men kommer ikke til å kjøpe noe mye av den, da jeg synes den var litt for salt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...