Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)


Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bor i stavanger og lurer på (hvis der er noen andre som bor i stavanger her) om hvor jeg kan få tak i Probe?

Hvis den finnes i Norge, så har dem den på Havana i byen (rett over Arkaden, nesten nabo til H&M).

Der har de alt av tobakk, og mye snusmerker. Tenkte meg en tur innom der å handle inn merker for å prøve en vakker dag.

 

Oslo?

Eller Stavanger?

Stavanger.

Finnes Havana i Oslo også?

Lenke til kommentar
damn eneste negative med å slutte å snuse hittil er at jeg har lyst på noe godis eller noe annet å spise hele tia xD

Haha, vært i samme båt der flere ganger :D Nå gidder jeg ikke slutte..

 

Lenge siden jeg har postet i denne tråden nå , hehe. kos at denne tråden er aktiv..

 

Søstra mi kommer hjem med cognac, 2 general løs, og 1 general ekstra sterk om 3 timer. Gleder meg :grin:

Høres utrolig digg ut..kos å se deg igjen her også :)

Lenke til kommentar

Etter noen år borte fra snusen (røyka i steden), har jeg nå stumpa røyken ved hjelp av porsjonssnusen. Siste røyken tok jeg på julaften, og i ukene siden det har jeg gjort meg noen nye erfaringer med snus. Vel har jeg snusa litt for noen år tilbake, men da gikk det i General porsjon i spedd litt probe for avvekslingens skyld, men nå har jeg virkelig fått øynene opp for andre merker. Det skal dog sies at det har skjedd en del på porsjonsfronten de siste årene.

 

Sitter akkurat nå med en Skruf Orginal Porsjon, og må si at jeg er skikkelig skuffa. Den er jo omtrent like "døll" som General porsjon. Smaker lite, har liten effekt og renner sånn akkurat litt for mye.

 

På vei hjem fra jobb i dag, hadde jeg to bokser i jakka - en Catch eucalyptus (for et "friskt" innslag) og en Skruf original, men jeg måtte handle en til. En snus jeg virkelig har fått sansen for siden jul - Nick & J porsjon sterk. Generelt, alle Nick & J boksene er ekstremt gode - east, west og strong. Strong med sin "normale" størrelse, er kanskje en liten favoritt, mens East er en skikkelig "kose-snus". Litt mindre og ikke minst rundere i smaken... Vært innom RL og South state også, men vender alltid tilbake til Nick'ern.. Rart å se på seg selv som en kresen snuser etter så kort tid...

 

Merker også at det kan bli vanskelig å bare handle en rull ved neste grensepassering...

 

edit - jaja.. litt surr i merkene her..

Endret av ladiram
Lenke til kommentar
På vei hjem fra jobb i dag, hadde jeg to bokser i jakka - en Skruf eucalyptus (for et "friskt" innslag) og en Skruf original, men jeg måtte handle en til.

 

Finnes dette eller bare en liten skrivefeil? :hmm:

 

Auda.. Den var jo ikke liten heller den der... :blush: Catch Eucalyptus skulle det være...

Lenke til kommentar
Jeg har litt lyst på en snusdåse i tre, synes det hadd vært litt stilig. Noen som vet om de selger det i tobbaksforretninger?

Edit: Hvor mange her baker løssnusen? Jeg personlig baker aldri tønne eller kule ellernoe, men bare pakker den litt sammen til en fin, nesten trekantaktig form (kan laste opp bilde hvis noen er nysgjerrige) Den er ser sånn ut i profil |_) ca.

 

Jeg vet ikke hva som skjedde med posten under her, men er bare for admins å fjerne den.

Akkurat slik baker jeg den også :).

Lenke til kommentar
På vei hjem fra jobb i dag, hadde jeg to bokser i jakka - en Skruf eucalyptus (for et "friskt" innslag) og en Skruf original, men jeg måtte handle en til.

 

Finnes dette eller bare en liten skrivefeil? :hmm:

 

Auda.. Den var jo ikke liten heller den der... :blush: Catch Eucalyptus skulle det være...

 

Det var flaks for jeg veddet nettopp 500kr med en kamerat om dette fantes eller ikke :!: (Tviler på at jeg får dem da men :thumbdown: )

Lenke til kommentar
På vei hjem fra jobb i dag, hadde jeg to bokser i jakka - en Skruf eucalyptus (for et "friskt" innslag) og en Skruf original, men jeg måtte handle en til.

 

Finnes dette eller bare en liten skrivefeil? :hmm:

 

Auda.. Den var jo ikke liten heller den der... :blush: Catch Eucalyptus skulle det være...

 

Det var flaks for jeg veddet nettopp 500kr med en kamerat om dette fantes eller ikke :!: (Tviler på at jeg får dem da men :thumbdown: )

Gi krav på dem.

Si at du sender mafiaen på han hvis ikke.

 

Utrolig hvor mye snus som går når du kjeder deg forresten, kjedesnusing kalles det vel.

Lenke til kommentar

vet ikke om det er nevnt her men kjøpte en skruf portion her om dagen og i lokket ligger det en pappbit, på den står det "kommer snart skruf orginal white portion"

 

 

edit: så på skruf.se, der virker det som om norge vil få orginal white portion mens svenskene vil få stark white portion.

Endret av drz
Lenke til kommentar
vet ikke om det er nevnt her men kjøpte en skruf portion her om dagen og i lokket ligger det en pappbit, på den står det "kommer snart skruf orginal white portion"

 

 

edit: så på skruf.se, der virker det som om norge vil få orginal white portion mens svenskene vil få stark white portion.

 

Stemmer bra dette. Var selv i Sverige på søndag og kjøpte en stokk med Skruf stark white, strålende fornøyd ! :)

Renner ikke og pga det er white, føler jeg selv i hvertfall, at jeg ikke får så dårlig smak i munnen og at den generelt er litt "freshere" i smaken. Synd den ikke kommer til Norge, da.. Men da får det heller være et påskudd til å dra oftere til Sverige og handle all snusen min der :)

Endret av brrah
Lenke til kommentar
vet ikke om det er nevnt her men kjøpte en skruf portion her om dagen og i lokket ligger det en pappbit, på den står det "kommer snart skruf orginal white portion"

 

 

edit: så på skruf.se, der virker det som om norge vil få orginal white portion mens svenskene vil få stark white portion.

 

Kjenner noen som også fikk samme lappen :) Gleder med tils Skruf WP.

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har ett lite problem. Jeg har snust fast i 2 år nå, og det går ca 3-4 bokser i uka. Det som er problemet er at jeg har lyst på snus 10 minutter etter jeg har tatt ut den jeg hadde :p Jeg snuser Skruf Sterk Porsjon, og har snust det siden det kom på Coop'en. Jeg trenger noen gode idè'er/tips til og redusere forbruket. For og spare penger, og ikke minst få mere effekt ut av hvær enkel bleie. Jeg har snusen under leppa i 30-60 minutt, så hvorfor jeg får lyst på 10 minutter etterpå vet jeg ikke :p Det er liksom noe som mangler når den ikke er der, uten at det er noe som slags form for behov for å ta en ny. Det jeg likte med snus generelt når jeg begynte, var den deilige følelsen i hele kroppen. For å slappe litt extra av på en måte. Den forsvinner når du snuser så ofte, og regelmessig som jeg gjør nå. Noen som har opplevd lignende? Burde ikke være så vanskelig, men når jeg har lyst på en, blir det til at jeg tar en på grunn av en selvdisplin lik 0!

 

MVH Ole

 

Mulig andre har svart, men gidder ikke å lese gjennom..

Men, noe som funker bra for meg er å ta en tyggis, så man har noe med smak i kjeften; D

Lenke til kommentar
Hei! Jeg har ett lite problem. Jeg har snust fast i 2 år nå, og det går ca 3-4 bokser i uka. Det som er problemet er at jeg har lyst på snus 10 minutter etter jeg har tatt ut den jeg hadde :p Jeg snuser Skruf Sterk Porsjon, og har snust det siden det kom på Coop'en. Jeg trenger noen gode idè'er/tips til og redusere forbruket. For og spare penger, og ikke minst få mere effekt ut av hvær enkel bleie. Jeg har snusen under leppa i 30-60 minutt, så hvorfor jeg får lyst på 10 minutter etterpå vet jeg ikke :p Det er liksom noe som mangler når den ikke er der, uten at det er noe som slags form for behov for å ta en ny. Det jeg likte med snus generelt når jeg begynte, var den deilige følelsen i hele kroppen. For å slappe litt extra av på en måte. Den forsvinner når du snuser så ofte, og regelmessig som jeg gjør nå. Noen som har opplevd lignende? Burde ikke være så vanskelig, men når jeg har lyst på en, blir det til at jeg tar en på grunn av en selvdisplin lik 0!

 

MVH Ole

 

Mulig andre har svart, men gidder ikke å lese gjennom..

Men, noe som funker bra for meg er å ta en tyggis, så man har noe med smak i kjeften; D

 

ja, eller du kan prøvde den nikotinfrie snusen. Men jeg har hørt at den ødelegger gommen etter for mye bruk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...