Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjønnshår på gutter


Yavel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I følge ein undersøkelse og VG-artikkel føretrakk 9/10 damer/jenter at det var barbert.

 

Kilde? Det høres mye ut om man ikke alderbegrenser det til relativt unge folk. Selv på undersøkelsen det ble lenket til her på forumet var ikke andelen så høy, og jeg vil tippe klientellet her er yngre en snittet.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Gutt 15

Jeg har selv barbert skogen nedentil, og jeg skal love deg at det vil bli jævlig uvandt.

Jeg syntes selv at det så veldig stusselig ut først, men du vender deg til det etter et par dager :)

kjærsten min (som de fleste andre jenter) liker bedre pikk uten hår.

Etterhvert vil du sannsyneligvis selv like deg bedre barbert, om du fortsetter å gjøre det.

Så må jeg komme med en liten advarsel:

om du skal barbere deg nedentil, fortsett å gjøre det så fort det begynner å vokse ut igjen.

Hvis du lar det vokse litt kommer det til å klø noe vilt! xD

det ser ikke lurt ut å gå å klø seg under beltestedet konstant.

Så vær sikker på at du vil være glattbarbert en god stund om du skal shave deg. ;)

Lenke til kommentar

Dette med behåring er nok ganske motebestemt. De senere år har det vært "in" med mer eller mindre glattbarbert underliv både for menn og kvinner, og til en viss grad fjerning av alt kroppshår hos begge kjønn. Nå er derimot denne trenden på vei til å snu. Ikke nødvendigvis tilbake til jungelen, men til et litt mer avslappet forhold til kroppsbehåring.

 

Personlig så synes jeg folk må få ha så mye eller lite kroppshår de vil. Jeg har mine preferanser, uten at de er absolutte, og andre har sine mer eller mindre absolutte preferanser. Det er helt greit. Vi er forskjellige, heldigvis. Poenget mitt er at man bør gjøre det man er mest komfortabel med og ikke la seg presse i den ene eller andre retningen.

Lenke til kommentar
Gjest Kattie

Jeg er jente (noe som jeg har merket at ikke mange av de som har svart er :p )

Jeg synes hår under arma er greit på gutter - det plager ikke meg - jeg skal ingenting der under. Det er iallefall greit så lenge det ikke er fryktlig mye - da er det nok best å stusse eller barbere det bort.

 

Hår i skrittet er også ganske greit, med samme regle: at det ikke er for langt. Jeg synes det ser fint ut når skrittet er trimmet, men jeg krever ikke helt glattbarbert. (Kommer noen ganger litt an på hva man gjør der óg da).

 

Så kan jeg jo ta med noen av tingene å tenke på hvis man får lyst til å fjerne håret helt; hvis man bruker høvel, kommer det til å klø som f... når det gror tilbake (selv om man vender seg til det etter hvert). Det er nok bedre å fjerne med krem, både fordi det kan være snillere på huden, og fordi noen kremer gjør at hårene ikke gror tilbake så fort. For å si det sånn, så er det en fordel å undersøke og finne noe som gjør at du ikke kommer til å trenge å barbere deg hver andre dag for å ikke ripe opp huden i underlivet til jenta. Hvis du barberer alt, kommer du kanskje til å svette en del i skrittet i begynnelsen, og du må bare godta at det føles som om noen gir deg buksevann.

 

Og bare i tilfelle: hår på bryst kan man la være å fjerne så lenge det ikke er ekstremt mye, og armene og beina synes jeg ikke gutter trenger å bry seg om - jeg personlig liker litt friksjon :D

 

Kattie, 19

Lenke til kommentar
Gjest gutt22

Personelig har jeg fått gode tilbakemeldinger på:

-Glattbarbert pung, penisskaft og anus (anus er egentlig for min egen del, føles rensligere)

-Frisert rundt resten av underlivsregionen

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...