Gå til innhold

Kulturo: Fritt vilt II


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg er helt enig med at det er lettere å identifisere seg med personene og slikt, men jeg skjønner likevel poenget. Ser man en god (som oftest) amerikansk film er det ikke noe problem for meg å sette meg inn i personene. Se for eksempel Into the Wild. Der var det i hvert fall for meg veldig lett å kjenne meg igjen i hovedpersonen. Når det gelder stedene ligner mange på områder i Norge også.

 

Kan tenke meg at det er artig å se sammen med jenter ja. Så nr. 1 sammen med en gjeng jenter og det var skoi. :evil:

Lenke til kommentar

Filmmessig sett var den bedre enn 1eren, bedre filmet, bedre lyd, bedre plot, men jeg hater enda trøndere på skjerm.

Er ufattelig grusomt å se hvordan man klarer å gjøre en dialekt som trøndersk så døll og livløs på film, herrejemini.

 

En del regelmessige feil og rariteter var det også, og noen bloopers, men man kan vel ikke si at filmer generelt mangler disse.

For min egen del ble iallefall jeg overrasket (positivt) over filmen, det skal jo veldig lite til mtp mitt forhold til norsk film, men jeg og kjæresten koste oss på kino iallefall.

(Så mye det lar seg gjøre med skrikende fjortisser bak, iallefall aller aller siste gang jeg ser en skrekk-film på kino..).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...