CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Noen har fortsatt ikke akseptert dette, Bear. Det er tragisk. Tror forresten vi har gått altfor off-topic..
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Eneste problemet mitt er at Belf hopper så stygt, men noe homogreier, nei.. Du synes ikke det er gay, det synes jeg, mange synes de ikke er gay, mange synes de er gay, meninger er og vil være forskjellig, det vil være feil av meg og fortelle deg eller noen andre at du skal mene at de er homo, og omvendt for din del. Og igjen koker det ned på, hva i Hvette er negativt med en persons seksuelle legning? I dette sammenhenget brukes "homo" i en tilnærmet negativ sammenheng, hvorfor? Edit (igjen): For å ha det på det tørre, er ikke av den sorten selv men jeg misliker sterkt "i bås" metodikken som råder i dagens samfunn. Vil ikke skape en debat om homofili her, og fremme mine synspunkter om saken vil være way off-topic. Noen har fortsatt ikke akseptert dette, Bear. Det er tragisk. Tror forresten vi har gått altfor off-topic.. Det eneste som er tragisk her er vell trangen folk har til å kalle andre tragisk med en gang noen mener noe annet.
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Har ikke kalt deg tragisk, sier at DET ER tragisk at folk ikke har akseptert homofili i 2008.
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Men hvorfor skal det være tragisk? Det er jo snakk om et valg av livstil, og at noen finner den livstilen unaturlig må jo gå an, uten at det skal være noe galt i det.
crypt0r Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hehe, det er jo fordi de ser gay ut Uansett, problemet er at mange noober velger BE fordi de er ''stilige'' og de tørr ikke være noen av de litt mer groteske racene. Slik som NE på ally blir dominert av nabs og 12-åringer. Ja, når spillet først kom ut, turte jeg ikke rolle undead. Tenk og spille som ett lik lizzm. Æsj. 3 år senere har jeg mekket meg en undead rogue, men jeg blir forsatt trist når jeg bestemmer meg for å jumpe en intetanende gnom ute i villmarken. Stakka lille skjønne gnomen som blir skremt lizzom. Endret 10. oktober 2008 av crypt0r
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Very well, er det bås man skal sette ting i så skal jeg leke leken jeg og. Orcs: Den kvinnelige delen ser ut som mannfolk med pupper. Maskulin genet er dominant i rasen. Animasjonene for Orcs ser ut som Al Gore med en stokk trød opp i rattata. Trolls: Resultatet etter at en mannelig orc voldtok et villsvin. Undead: Unødvendig å forklare noe mer. Utseende har de i alle fall ikke med seg, animasjonene er mildt sagt tragisk og faren for nekrofili er stor for disse. Tauren: Samme orc bak trolls kom over Dagros. Morsomt? Nei. Realistisk? Nei. Nødvendig? Absolutt ikke.
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Very well, er det bås man skal sette ting i så skal jeg leke leken jeg og. Orcs: Den kvinnelige delen ser ut som mannfolk med pupper. Maskulin genet er dominant i rasen. Animasjonene for Orcs ser ut som Al Gore med en stokk trød opp i rattata. Trolls: Resultatet etter at en mannelig orc voldtok et villsvin. Undead: Unødvendig å forklare noe mer. Utseende har de i alle fall ikke med seg, animasjonene er mildt sagt tragisk og faren for nekrofili er stor for disse. Tauren: Samme orc bak trolls kom over Dagros. Morsomt? Nei. Realistisk? Nei. Nødvendig? Absolutt ikke. Må si meg uenig i mange av argumentene dine, men jeg skal ikke flame deg forde, mennesker og smaken dems er jo som kjent forskjellig. Forresten, når jeg tenker meg om så skal vel ikke WoW være helt realistisk heller?
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hvordan kan et spill basert på Warcraft-serien ikke ha med orcs? Så det er 'unødvendig' å ha med en av hovedrasene i Warcraft-lore, eller?
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Hvis folk absolutt ikke klarer å akseptere homofili så er det greit, men vær så snill - ikke skriv av en race i et spill er homo - det er så jævlig usaklig.
Alpakasso Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Belf er gay. Jeg har rett, alle andre tar feil.
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Må si meg uenig i mange av argumentene dine, men jeg skal ikke flame deg forde, mennesker og smaken dems er jo som kjent forskjellig. Forresten, når jeg tenker meg om så skal vel ikke WoW være helt realistisk heller? Overdrevet til den store gullmedaljen samt at jeg snakker ikke om at WoW er realistisk men at slike utsagn og "i bås" er noe realistisk. Hvordan kan et spill basert på Warcraft-serien ikke ha med orcs? Så det er 'unødvendig' å ha med en av hovedrasene i Warcraft-lore, eller? Orcs er like mye del av Warcraft loren som Night Elfs, Forsaken/undead, Tauren, Trolls etc etc. De rasene er med og har sin egen lore og alle mest er viktig for verdens totalt historie.
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg personlig, som nevnt utallige ganger, vist dere kan lese, mener bloodelfs ser gay ut, og det finnes andre som mener det. Har argumentert i øst og vest om hvorfor jeg mener dette, og det er vell litt bedre enn å si at de er gay, fordi de bare er det. Respekter heller andres meninger istedet for å syte over dem.
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ja jeg hører det men jeg ser ikke noe betydning i gay, homo etc som du vaser av deg for du har enda ikke forklart meg hvorfor dette skal være et negativt ladet ord eller betydning. Jeg har ingen problemer å respektere andres meninger men jeg krever i alle fall en mening å respektere, du bruker ord i et negativt øyemed uten å gi meg forklaring på hvorfor dette er negativt utenom at "det er feminint" noe som igjen ikke er noe forklaring men en unngåelse av å sette ord på tanker. Hvorfor er gay negativ ladet? Endret 10. oktober 2008 av Bear^
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Ja jeg hører det men jeg ser ikke noe betydning i gay, homo etc som du vaser av deg for du har enda ikke forklart meg hvorfor dette skal være et negativt ladet ord eller betydning. Jeg har ingen problemer å respektere andres meninger men jeg krever i alle fall en mening å respektere, du bruker ord i et negativt øyemed uten å gi meg forklaring på hvorfor dette er negativt utenom at "det er feminint" noe som igjen ikke er noe forklaring men en unngåelse av å sette ord på tanker. Hvorfor er gay negativ ladet? Okey, da beklager jeg, har lest litt feil, trudde du ville vite hvorfor jeg syntes Blood elfene ser gay ut. Jeg mener at de ser homofile ut uansett om det er negativt og være homofil eller ikke.
Maehra Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg personlig, som nevnt utallige ganger, vist dere kan lese, mener bloodelfs ser gay ut, og det finnes andre som mener det. Har argumentert i øst og vest om hvorfor jeg mener dette, og det er vell litt bedre enn å si at de er gay, fordi de bare er det. Respekter heller andres meninger istedet for å syte over dem. Så du får altså fly rundt og tråkke på folk, kun basert på at du kan bygge det på argumenter? Vel, da får jeg i samme ånd si at jeg synes orcer og troll i WoW er noen drittraser. De er primitive, stygge og barbariske og har like lite skrivekunnskaper som det du har. Noen mener at seksuelle legninger skal sees stygt på, andre mener at når en ikke kan formulere seg og bruke skikkelig grammatik kan man la være å utrykke meninger i det hele tatt. Dette er jo bare min mening.
Cpt Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jepp, det er bare din mening, og du skal få lov til å ha den, ikke alle er enige hele tiden. ROFL det er latterlig og se at folk blir sur for at jeg har en mening. Altså man må da få lov til å mene hva man vil om en sak. Edit: En ting til, vist du sikter til at jeg formulerer meg dårlig, eller har dårlig grammatik, så går vel det på meg som person, og er ikke en argumentasjon om hvorfor du liker/misliker en latterlig rase i et jævla spill, er det vel? Endret 15. oktober 2008 av Cpt
Nstin Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Edit: Er homofili negativt? Selvfølgelig er det negativt, om man ikke er homo.
Xiffic Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Når jeg så den første traileren til WoW var det en dwarf hunter og en bjørn med i noen flere scener, så når jeg endelig kjøpte spillet ble det en dwarf hunter som ligna på den dwarfen fra traileren og 9 lvl'er senere en bjørn som pet Eneste characteren min i 3år+++. Endret 15. oktober 2008 av Xiffic
CypheroN Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Edit: Er homofili negativt? Selvfølgelig er det negativt, om man ikke er homo. Jeg er ikke homo, og jeg ser det ikke på som negativt.
Unbeaten Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Håper da sannelig Nstin skrev ironisk, eller iallefall har vett nok til å hevde det. En slik holdning er idag bare lavmåls..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå