Gå til innhold

Hvilken rase er du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Dwarf priest = Random når jeg valgte, men må si at stoneform, desp prayer og

Chastise er fint. :)

Skrevet

Troll rogue, synes raptor var så kult.

Human mage, min først seriøst char. Husker ikke helt hvorfor det ble human.

Levler nå en undead warrior med RAF. Synes undead ser litt badass ut :p

Skrevet

Første karakter: Human paladin - fordi ...

Senere levlet jeg opp en gnome rogue, fordi man er liten - hopper høyt og man føler at man springer raskere i low level.

Nå levler jeg to belf females med RAF. Fordi jeg ble tvunget til det!

Skrevet

Min første char ever som jeg levla høyere enn 10 var Human Paladin. Tok alliance fordi alle vennene mine var det, og ville jo selvfølgelig spille med dem. Tok human fordi jeg synes det var kulest, japp, sånn tenkte jeg den gangen, også Paladin fordi ingen i venneflokken var det. Det var tider.

Skrevet

Min første char var Night elf druid. Grunnen var vel enkel, jeg ville være druid, og måtte være alli for å spille med RL mates, da ble det jo selvfølgelig nightelf.

Men jeg rollet vekk fra den, og spiller gnome rogue idag. Valgte gnome pga. jeg synes de var tøffe (yes, gnomes er kule), også hadde de escape artist.

Men skulle sterkt ønske jeg valgte human, eller undead (hvis jeg var horde).

Skrevet (endret)

Første og egentlig eneste seriøse characteren jeg har er en 70 Human mage, men jeg har vel en 10-15 forskjellige raser/klasser i level 20-40ish strødd rundt på serverene. Det tok sikkert 3 måneder fra jeg startet å spille til jeg klarte å levle noe forbi level 30, er så jææævlig pirkete på alle mulige små detaljer. Jeg klarer ikke å spille når characteren min har feil hårfarge, skygge i ansiktet, eller at rasen har merkelig springestil, at han har teit stemme, osv. Spillet krever jo tross alt mye tid, og da vil jeg gjerne at characteren min har personlighet og at jeg kan leve meg litt inn. I tilleg var det et slit å begynne å spille uten noen som helst bakgrunnsinformasjon om klasser og sånn. Hver gang jeg så noen andre i spillet som gjorde noe kult som klassen min ikke kunne ble jeg helt hypa på en ny klasse.

Haha, good times.

Endret av Maehra
Skrevet

Har litt av hvert, men jeg startet som Tauren siden jeg ville være stor og ganske badass. Er nok derfor jeg starter en Tauren DK til wotlk også. Stor og skummel> alt.

Valgte å være undead på roguen min siden jeg syntes det passet mye bedre enn med de andre rasene, var såpass tidlig etter jeg startet så jeg tenkte ikke spesielt på racials, men idag hadde jeg nok valgt undead mest pga av de.

Trenger vel kanskje ikke si hvorfor paladin min er bloodelf, sier segselv^^

Angrer SYKT på at magen min er Male Belf :( Trodde jeg fikk til å bruke WowME hele tiden, men det ble jo så klart mer eller mindre blokka.

Skrevet
Første og egentlig eneste seriøse characteren jeg har er en 70 Human mage, men jeg har vel en 10-15 forskjellige raser/klasser i level 20-40ish strødd rundt på serverene. Det tok sikkert 3 måneder fra jeg startet å spille til jeg klarte å levle noe forbi level 30, er så jææævlig pirkete på alle mulige små detaljer. Jeg klarer ikke å spille når characteren min har feil hårfarge, skygge i ansiktet, eller at rasen har merkelig springestil, at han har teit stemme, osv. Spillet krever jo tross alt mye tid, og da vil jeg gjerne at characteren min har personlighet og at jeg kan leve meg litt inn. I tilleg var det et slit å begynne å spille uten noen som helst bakgrunnsinformasjon om klasser og sånn. Hver gang jeg så noen andre i spillet som gjorde noe kult som klassen min ikke kunne ble jeg helt hypa på en ny klasse.

Haha, good times.

Slik er det med meg også ._."

Skrevet

Human paladin, førte charen, laget den fordi jeg ville være lik warrior, men ville ha muligheten til å heale.

Human warrior, fordi en venn overtalte meg til det.

Orc Warrior, fordi jeg synes Orc er den tøffeste racen in-game, og ville ha en Warrior til å PvP'e med.

Undead Rogue, ville prøve ut rogue, hadde noen venner som var horde på en helt ny server, PvP på det hele, og det mest naturlige valget for en rogue, for meg i alle fall, var nettopp, undead.

Gnome Mage, ville prøve mage, og synes Gnomes er artig, fordi de virker så dumme, og at jeg hadde en tendens til å bli litt vill så snart en gnome drepte meg i PvP, så da tenkte jeg at dette kunne være en genial character og lage.

:)

Skrevet

Rene lister slettes med én gang fra tråden, og en flom av slike vil føre til stengt tråd. Det skal svares på alle trådstartes spørsmål om denne tråden skal få lov til å leve.

Denne posten skal som vanlig ikke kommenteres i tråden, men tilbakemeldinger kan sendes på PM til en moderator.

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

Jeg spiller en Tauren shaman for en enkel grunn jeg digger shamans og taurens ! :p

Skrevet

Spiller 70 male orc shaman, fordi jeg og 2 kompiser startet på med shamaner samtidig lenge før tbc de var troll og tauren. derfor ble det en orc.

70 female dwarf hunter, Var så få dwarf female og jeg ville lage meg en hunter =)

68 male nightelf druid. Ville prøve druid. En av mine første characters, lagd 3 måneder etter realese.

67 male troll hunter. Startet lenge før dwarfen, trolls er kule bare, digger vitsene og måten de snakker på.

66 Male human mage. Startet som en bank alt jeg skulle lvle til lvl 20 for å kunne blinke til og fra bank/AH :p og pluteslig var den lvl 52. og så ble den lvl 60 etter noen år. og nå er den lvl 66

66 male nightelf warrior. Min første lvl 60. Valgte nightelf for å kunne bruke shadowmeld når jeg spiste, så det i en film og syntes det var badass.

60 male dwarf paladin. dwarf fordi jeg likte måten de snakker på og drekka vitsene demmes :D paladin fordi overlevde alt! Første char med mount =)

56 male orc warlock. Fordi orc warlock er badass! de er så gromme med svære cloth shoulders.

55 male human rogue. Human, jeg liker egentlig ikke human. men velger de ofte uansett :p også en character jeg bare lvlet fordi jeg ikke ville spille main, men ville spille. totalt random at det ble en human rogue

48 male human warrior. Første warrioren jeg lagde. også char nr 2. den ble lagd exact 5 dager etter realese. spilte på denne før jeg lvlet lvl 66 warrioren. valgte human fordi jeg så en grom pve film med en human warrior.

46 dwarf male hunter. dwarf pga gun skill rett og slett.

37 male nightelf priest. Lagde denne etter jeg så filmen av purepwnage :p derfor jeg lvlet den også

33 male gnome warlock. Min aller første char. Valgte gnome fordi de så onde ut. som små djevler. warlock fordi det passet til en liten jævel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...