Gå til innhold

Nytt kontrollsystem for PSP (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at det er først aktuelt når du kobler PSP opp mot TV.

PSP2000 (Slim) og den kommende PSP3000 kan jo kobles oppimot TV'n.

Og da er jo kanskje kjekt å bruke PS3-kontrolleren, dersom du sitter hjemme og spiller. :)

 

Er jo ingen hemmelighet at mange klager jo på styringen på PSP, men nå når det blir gjort mulighet for å utbedre dette er det plutselig en gimmick. :-/

 

Regner forøvrig med at PSP Plus-funksjonen støtter alle kontrollere som PS3-støtter. :)

Lenke til kommentar
Haha, nei det er ikke for å tjene penger, det er for å være snille. Hva tror du? Alt Sony gjør gjør de for å tjene penger. Det gjelder de fleste andre selskaper også.

 

Skjønner jo at dem gjør det for å tjene penger da. Det jeg reagerte på var at man måtte ha Resistance 2 for og aktivere funksjonene, hadde sikkert fått det til uten.

Lenke til kommentar

Hadde vært mye lettere å bare ha et lite stativ som koblet sammen PSP'n og kontrolleren samtidig som det støttet PSP'n mens man hold kontrolleren, noe sånt som dette hvis noen forstår min ASCII:

 

(+[ ]::)

/+-*-::\

 

Raskere, enklere og det funker on-the-go. Sett at man har batteri på kontrolleren, evnt. ekstra batteri.

 

EDIT: Forumet herper den litt, men kjenner igjen PSP over sixaxis/dualshocken?

 

EDIT2: Bug, må skru "akiver smil" av igjen når jeg velger forhåndsvis....

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Eh, man trenger PSP, Retribution, PS3 og Resistance 2.

- Du kan ikke holde i PSP-en, du skal jo bruke DS3-en.

- Da kobler vel folk PSP-en til TV-en.

PSP-oppløsning på en stor TV? Nei takk. Jeg holder meg til å spille på PS3-en på TV-en. PSP er håndholdt og er ment å holdes med hendene når man spiller. Men det er sikkert noen geeks som jubler for dette også.

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det:

-Resistance 2 inneholder også en mode som heter 'Infect my PSP' -

altså så eksporterer det en egen game-mode til Resistance Retribution, til PSP'en som du har syncet mot PS3'en via ad-hoc..

Dette gir deg en ekstra modus i PSP-spillet, og du får også ett ekstra våpen fra PS3-spillet.

 

Angående PSPlus - som er nevnt i artikkelen her, så regner jeg nesten med at den også benytter seg av AD-Hoc og PS3 for styring, og kabelen som kobles til TV'n for evt. stor-display, eller du kan se spillet via PSP, liggende på bordet, eller stående i ladestativ alt ettersom hvordan du ønsker det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...