Gå til innhold

Hva er galt med Xboxen min? - fryser i oppstartslogo.


Random Hero

Anbefalte innlegg

HAr hatt et problem med min Xbox 360 Premium de siste dagene, det begynte med at den plutselig slo seg av midt i film/spill, det har den forsatt med helt til i dag. Men i dag begynte den å fryse ca. 2 sek uti den oppstartslogon som kommer med engang man skrur på xboxen... Har ikke fått noen røde ringer, den lyser akkurat som vanlig...

Må jeg sende den på rep. eller finnes det noen lure triks for å få den til å virke igjen?

Endret av Deila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Xbox nr. 2 (Arcade, uten HDD/med HDMI) begynnte plutselig å henge seg. Bildet bare frøs og det kunne skje under oppstart eller etter noen minutter i diverse spill (aldri noen rrod). Sånn holdt den på i et par dager, før alt igjen var som normalt.

Virkelig noe av det rareste jeg har sett, nå feiler den ikke noe lenger og fungerer helt normalt.

 

Kanskje dine problemer bare løser seg magisk også ?

Lenke til kommentar
start med å ta av harddisken, hvis samme dra ut trådløs adapteret (hvis du har), hvis samme dra ut alt annet enn strømmen.

 

hvis da ikke bilde, send inn..

Prøvd dette, men fryser fortsatt...:(

 

Min Xbox nr. 2 (Arcade, uten HDD/med HDMI) begynnte plutselig å henge seg. Bildet bare frøs og det kunne skje under oppstart eller etter noen minutter i diverse spill (aldri noen rrod). Sånn holdt den på i et par dager, før alt igjen var som normalt.

Virkelig noe av det rareste jeg har sett, nå feiler den ikke noe lenger og fungerer helt normalt.

 

Kanskje dine problemer bare løser seg magisk også ?

Får håpe det, hvis ikke det har bedra seg til helga, får jeg vel ta en tur til Elkjip...

Noen som har noen idè på hvor lang tid det eventuelt tar før jeg får den tilbake?

Lenke til kommentar
Får håpe det, hvis ikke det har bedra seg til helga, får jeg vel ta en tur til Elkjip...

Noen som har noen idè på hvor lang tid det eventuelt tar før jeg får den tilbake?

 

Jeg måtte sende min Xbox nr. 1 til Micro$oft etter at den fikk rrod tidligere i år. De kom å hentet den på døren dagen etter at jeg ringte og leverte den tilbake på døren allerede 5 dager senere. Utrolig bra serivce, men mulig jeg bare var veldig heldig.

 

Hadde uansett ringt til M$ istedet og bedt om retur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...