RWS Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Har kjøpt spillet på nett i dag og sitter bare å venter på å få det i posten. Ser skikkelig fint ut. Spilte Fallout 1 for en del år siden, men likte ikke den litt firkantede stilen og klønete kamp scenene, men dette har endret seg ser jeg og jeg gleder meg til spillet kommer. _Hoppet over FO2 da det rett og slett ikke var kompatibel med maskinen jeg hadde, fikk feil på feil hele tiden når jeg forsøkte å spille det så jeg sto det over.. Er det andre som også har slengt seg på og kjøpt FO3 her? Hva er din "unnskyldning" for å kjøpe det, nær sagt? Har du spilt FO serien før eller hva? Og hva syntes du om de forrige, om du har spilt dem?
probin Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg må jo seff prøve ut det har spilt 2ern (trur jeg??) men ikke gjort det ferdig. ikke spilt 1ern får man bestilt det på musikkverket?
RogueAlien Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Har spillt Fallout og Fallout 2. Forhåndsbestillte det hos norske Gamezone for en stund siden. Gleder meg til å få prøvd det!
Inkystinky Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Har ikke spillt noen av de, men folk elsker spillet, så jeg må ha det. :!:
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Gleder meg. Første anmeldelsen ga det 93% tror jeg, så det på n4g.com et sted.
Kharan Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Imponerende at de kan anmelde et spill som er over 3 uker fra lansering. Men men.
KapteinKnut Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 stusset mellom fallout og far cry, det blir nok far cry jeg kjøper, selvom begge ser bra ut
RWS Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Imponerende at de kan anmelde et spill som er over 3 uker fra lansering. Men men. De får alltid lov til å teste siste beta eller noe av spill utviklerne... Det ER god reklame i sånt skal jeg si deg :-) Leste anmeldelse på IDG og de syntes ihvertfall at det var bra... Så får vi se. Greit med litt tenking også, ikke bare hack'N'slash.. Crysis warhead var MEGET bra, har spilt det i et par dager nå. Super deilig grafikk og passe vanskelig... syntes jeg ihvertfall....
Digitize Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Fallout 3 Collector's Edition er bestilt her! Blir Fable 2 uken før, men gleder meg maksimalt til Fallout 3 - høsten er reddet! Edit; Jeg har bestilt Xbox 360 versjonen, må ha achievments! Endret 7. oktober 2008 av Digitize
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Imponerende at de kan anmelde et spill som er over 3 uker fra lansering. Men men. http://www.n4g.com/News-210614.aspx Blader må få spill tidligere enn nettsider pga at de går i trykken ukesvis før de er i salg. Og det er folk som er i besittelse av bladene en stund før de selges som ofte lekker ut ting.
Tørriss Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Bildebeskrivelsene for perks med pipboy er mer enn god nok grunn til å kjøpe spillet
zeox Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Fallout 3 Collector's Edition er bestilt her! Blir Fable 2 uken før, men gleder meg maksimalt til Fallout 3 - høsten er reddet! Edit; Jeg har bestilt Xbox 360 versjonen, må ha achievments! Windows versjonen er GFW Live, så det er achievements der og
Lange Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Spilte FO1 og runna det. Spilte FO2 flere ganger. Kommer til å kjøpe FO3, men det burde som mange sier hete Oblivion with guns.
Intellio Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jeg har aldri spillt Fallout 1 og 2, Fallout 3 ser utrolig pent ut. Elsker slike forlatte og øde miljøer, post apocalyptic FTW Forhåndsbestillte det for ca 4 uker siden Endret 7. oktober 2008 av Intellio
Digitize Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Windows versjonen er GFW Live, så det er achievements der og Jepp, sant nok. Og jeg tror nok jeg har pc til å kjøre spillet bra når det kommer. Men det er noe eget med å krype opp i go' sofaen og nyte spillet i full HD på en diger tv!
fox Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Har kjøpt spillet på nett i dag og sitter bare å venter på å få det i posten. Ser skikkelig fint ut. Spilte Fallout 1 for en del år siden, men likte ikke den litt firkantede stilen og klønete kamp scenene, men dette har endret seg ser jeg og jeg gleder meg til spillet kommer. _Hoppet over FO2 da det rett og slett ikke var kompatibel med maskinen jeg hadde, fikk feil på feil hele tiden når jeg forsøkte å spille det så jeg sto det over.. Er det andre som også har slengt seg på og kjøpt FO3 her? Hva er din "unnskyldning" for å kjøpe det, nær sagt? Har du spilt FO serien før eller hva? Og hva syntes du om de forrige, om du har spilt dem? klønete kampsystem? Nei, det er genialt! Det gjør slikt at du må bygge deg selv opp på riktig vis, ellers suger du balle og dør lett. Taktikk kan man si. I fallout 1&2 innholder det mye svart&grov humor, også man hadde stor frihet i spillet. Man kan gjøre hva man vil, men det gir konsekvenser. Du kan f.eks. pule ei hore og få aids
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå