Gå til innhold

Demo: Quantum of Solace (PC)


Anbefalte innlegg

jeg likte demoen, våpene har grei lyd, folka du skyter dør fort nok, så du slipper å skyte på dem i en evighet, men den er alt for kort for å si noe om hvordan hele spillet vil være.

 

alt du gjør er å løpe gjennom noen ganger mens det faller masse støv rundt deg, så skytet du 5 skurker, så løper du mer og skytet et par til og det er det da sluttet demoen, tar deg 5 min å spille gjennom om du tar deg god tid

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt grei...

 

Kan bli et artig spill... Litt som Call of duty 4 i Bond style....

Det er jo samme motor, og det merket man.... Men det syns nå jeg er mest bare positivt...

 

EDIT: Var en rimelig bra beskrivelse i posten rett over ;)

Helt enig i den...

Endret av Lolli
Lenke til kommentar
Tomorrow never dies er definitivt en av de beste bondfilmene. Også den filmen med det mest moderne plottet, med moderne skurk = massemedia.

 

Skikkelig moderne plott ja, bortsett fra at det så og si er prikt likt to tidligere Bondfilmer sitt.

 

Ellers virker spillet veldig middelmådig, utifra demoen og videoene jeg har sett. Er stor Bondfan, men blir tvilsomt noe innkjøp av dette.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke demoen var et utdrag fra det beste spillet har å by på. Men man må vel bli mer vant til det før man kan uttale seg. Demoen (som sagt tidligere) var jo veldig kort.

 

Jeg tror det kan bli et greit spill. Jeg skal i alle fall kjøpe det.

 

Forøvrig mener jeg Tomorrow never die er den beste Bond filmen, og grunnen er: Michelle Yeoh

Lenke til kommentar

Uff, dette var skuffende - verken gameplay, grafikk eller lyd levde opp til forventingene. Av det lille minuttet demoen varte fikk jeg inntrykk av veldig monotone omgivelser, kjedelig grafikk og dårlig lyd. Ikke ble det bedre av at våpnene kjentes like ut, G18 og Ingramen var tilnærmet helt like. Bond var også (selvsagt) udødelig, noe som gjorde det hele kjedelig lett.

 

Spørs om jeg ikke må stå over denne gitt ...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ikke nevn ordet urealistisk. Alltid noen som kommer med en kommentar om at det er urealistisk at man kan bli skutt 400 ganger, eller at man healer seg selv, eller at man tar ut 500 mann. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...